PDA

View Full Version : Seneffe nadien ...

rainer
05-05-2003, 12:11 PM
Jaja het internationaal tornooi is ook al weer gedaan ...
Het was een mooi tornooi en gelukkig dat het weer ook een beetje meezat , de finale was zalig ! Devender van nederland tegen het nationaal team van engeland devender won met 5-1 denk ik .
Alleen spijitg met het voorval met een paar spelers van de ploeg kcc charleroi ... weet er iemand wat er nu zal gebeuren met die spelers worden die nu geschorst of wat zal er gebeuren ??
wel spijitg dat zo een goede ploeg gelijk charleroi dit moet tegen komen en dan nog op hun eigen tornooi .

greetz Rainer

kajakkoen
05-05-2003, 07:03 PM
Rainer,
Sorry hoor, maar tegenkomen doe je met een regenbui, een spookrijder of een gebuur die je tegenkomt in het buitenland. Hetgeen in Seneffe gebeurde hadden de spelers zelf in de hand. Dit kom je niet zomaar tegen....., niet ?
Koen.

scroll
05-05-2003, 07:44 PM
Maar gebeurt er nu iets qua sanctie of dergelijk. Of kan dit gewoon maar??
Op deze moment heb ik helemaal geen zin om te beginnen scheidsen hoor.

Voor de rest natuurljik een zalig tornooike. Wijze mathcen (om te spelen en te zien).
Die finale in eerste divisie was super!!

Groetjes Pieter

rainer
05-05-2003, 07:48 PM
ja maar ik vraag me af wie er nu geschorst word enkel die speler die de scheidsrechter een kopje kleiner wou slaan ? of ook nog die andere speler die de scheidsrechter in het water geeft gesmeten?????

Evelien
06-05-2003, 07:27 AM
Ik heb gehoord dat er geen klacht ingediend is. Dus, denk ik, volgt er ook geen sanctie.
Het is niet de eerste keer dat die speler agressief reageert. Vorig jaar heeft hij ook een rode kaart gekregen. Hij heeft een van onze spelers geslaan met zijn paddel.
Die zouden ze eigenlijk wel eens mogen schorsen.
Benieuwd hoe hij zich zal gedragen op de Belgische competitie?

Groetjes
Evelien

rainer
06-05-2003, 03:46 PM
ja tis waar ik herinner me dat nog twas op den beker denk ik .
maar ik denk toch dat die man een sancie zal krijgen ...
en daarbij ik denk niet dat er veel arbieters zullen willen fluiten als die man meespeelt , ale ik zou dat toch niet willen na wat ik gezien heb ....

groeten rainer

bart
07-05-2003, 03:12 PM
zijn er al foto's van seneffe beschikbaar????
zoja waar kan ik die dan vinden??????

greatz bart :bfire:

seppe
16-05-2003, 01:18 PM
Ik denk dat Fabrice en Thierry beiden geschorsd zijn voor onbepaalde duur! Nogal wiedes vind ik.

We zijn nog altijd met een sport bezig he!!! :kiss:

seppe
16-05-2003, 01:18 PM
Ik denk dat Fabrice en Thierry beiden geschorsd zijn voor onbepaalde duur! Nogal wiedes vind ik.

We zijn nog altijd met een sport bezig he!!! :kiss:

anneke
22-05-2003, 06:26 AM
ja kben eigelijk ok wel heel benieuwd ner fotos!!!
Of zen er gen fotos getrokken ofwa??? :eek:

groetjes An

Djorre
22-05-2003, 08:39 PM
Denk het nie...............

ok,..... hoop het nie :rolleyes:

HEHEHE

Djorre

anneke
23-05-2003, 07:58 AM
Wa ist djorre, schrik om iets te zien van jou waar je nog niet op de hoogt van bent :silly:
Laat die fotos maar komen!!!

japse
23-05-2003, 03:54 PM
over foto's gesproken

rainer had je je teamfoto('s)al gezien

rainer
23-05-2003, 04:39 PM
ja kheb ze al gezien op jullie site bedankt he :cheers:

bart
24-05-2003, 09:40 AM
de vraag is: waar vind ik die foto's??? van seneffe.
der moette toch ergens fotos op' internet staan hé :cheers:

scroll
25-05-2003, 07:31 AM
Ik en Olivier hebben allesinds geen foto's getrokken. (ben het beetje vergeten). Dus denk niet dat er op Kayakpolo.be foto's gaan verschijnen.
(ik zou dus niet in België gaan zoeken)

GReets Pietr

japse
26-05-2003, 02:28 PM
er staan foto's op de site van de zwetplassers maar die gaan bijna alleen over ons team