View Full Version : Nederlandse Beker
Ha,
Wat vind een ieder van de Nederlandse beker?
Volgend jaar willen we de teams die deelnemen aan de Nederlandse beker voorrang geven met inschrijven. Zodat zij in ieder geval mee kunnen doen aan de Nederlandse toernooien.
Ik vraag me af wat mensen vinden van de Nederlandse beker, heeft het genoeg waarde om er volgend jaar mee door te gaan?
Erwin Roos
paul_s
22-04-2003, 08:27 PM
Ik vind de Nederlandse beker wel cool. Voorrang met teams lijkt mij ook een goed idee, lekker makkelijk voor teams die er altijd zijn.
Ik vind dat het puntensysteem iets anders mag. Dat bv. ieder zijn slechste (of niet gespeelde) toernooi niet meedoet in de punten telling. Dit zodat een slecht resultaat door ziekte of afwezigheid door een ander toernooi niet meetelt.
De ego lijst is natuurlijk altijd leuk.
Paul
Nederlandse beker vind ik sowieso een goed idee, maar wat ik echt lekker vind is het gemak van in 1 keer (on-line) inschrijven voor een hele riks toernooien, is makkelijk in het gebruik en het geeft een stimulans om veel mee te doen (is goedkoper als je alles speelt). Zeker in een kleine amateursport worden we met dit fanatastische systeem op www.nkb.nl/kanopolo behoorlijk verwend. Mag ook wel een keer gezegd worden vind ik.
michielv
28-04-2003, 10:50 AM
Het lijkt me niet goed om teams die domweg niet altijd kunnen (ivm werk ed.) maar wel een aantal toernooien zouden willen spelen, of bijvoobeeld buitenlandse teams die eens mee willen doen, te weigeren/minder kans te geven mee te doen met een toernooi.
Als een team gewoon vroeg inschrijft hebben ze wat mij betreft meer recht om mee te doen dan een team wat weliswaar de hele NL beker wil spelen maar (te) laat aanmeldt (dat hadden ze dan ook wel eerder kunnen bedenken en gewoon op vroeg in kunnen schrijven).
Of het zin heeft volgend jaar door te gaan hangt denk ik ook een beetje af van welke periodes je allemaal bij de NL beker wilt betrekken. Worden er weer toernooien in de winter gespeeld zou dat voor mij bijvoorbeeld al een minpunt zijn. Persoonlijk vind ik het wel prettig om in de winter in je weekenden tijd over te hebben voor de dingen die er in de zomer een beetje bij in schieten.
In ieder geval lijkt het me zinvol om een scheiding tussen een winter en zomerseizoen te houden zodat een team kan kiezen of en wanneer ze toernooien willen varen.
Misschien is deze mening ook een beetje gekleurd door het feit dat er bij Natsec veel mensen spelen die in ploegendiensten werken en in de winter aan andere sporten zoals waterpolo doen.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.