PDA

View Full Version : Kanopolo in de Volkskrant

Martijn
18-04-2003, 07:55 PM
Hoi allemaal...

Komende dinsdag (3e paasdag) een fotocolumn over Kanopolo in de Volkskrant ! Als ik me niet vergis op de achterpagina...

Gr.
Martijn

antonio
18-04-2003, 08:15 PM
Over kanopolo algemeen?Of over een poloteam ofzo???

Grts, Antonio

Martijn
19-04-2003, 11:35 AM
Ik weet niet precies wat het wordt...
Maar het is een column met vooral foto's geloof ik.. en niet al te veel tekst.. in principe over kanopolo in het algemeen..
De fotograaf is gisteren bij ons geweest om foto's te maken, en was van plan om misschien vandaag nog foto's te maken in Alkmaar...

Hoe en wat verder... gewoon dinsdag in de Volkskrant kijken...

Unregistered
20-04-2003, 05:15 AM
Zou iemand voor mij een exemplaar van die volkskrant kunnen/willen bewaren? Kwil er ook wel gewoon voor betalen (mocht iemand er speciaal eentje voor me willen meenemen) maar zit momenteel op Hawai dus die krant zie ik gegarandeerd niet :-(

Mahalo ("bedankt" in het hawaiiaans ;-) ) ,

Michiel

Cor
22-04-2003, 11:02 AM
Wow, wat een grandioos artikel, nog even oefenen, dan ken ik hem uit m'n hoofd . Ik denk dat de journalist een erg druk paasweekend heeft gehad, zodat hij niet aan tekst schrijven is toegekomen. Gelukkig wel een grote foto.

Cor

antonio
22-04-2003, 01:48 PM
Ja ik had eerst eens gekeken voordat ik de krant kocht en het viel inderdaard heel erg tegen.

Antonio

Martijn
22-04-2003, 08:18 PM
Je kunt het natuurlijk ook positief zien... en blij zijn dat er uberhaupt iets met kanopolo in de krant staat...
Het gebeurt niet zo gek vaak dat onze sport de nationale media haalt...

Maar goed..
als jullie je liever bezig houden met het feit dat het ideale nieuwsartikel er anders uitziet....

:o

antonio
22-04-2003, 08:21 PM
Je hebt helemaal gelijk wij waren ook blij toen wij een stukje in de krant hadden gekregen.

Antonio

Cor
23-04-2003, 12:22 PM
Natuurlijk, alle promotie is mooi meegenomen. Hoezo kwam deze journalist eigenlijk bij jullie (keistad) om foto's te maken. Ik denk dat er wel wedstrijden zijn met meer nieuwswaarde, niet? De grote vraag is dus: Hoe krijgen we journalisten zo ver om wat meer over polo in de krant te schrijven? Blijkbaar heeft KV Zeeland er redelijke ervaring mee, gezien de 4 krantenartikelen op hun website.

Cor

antonio
23-04-2003, 12:27 PM
We hebben bij ons op de club wel eens de voorpagina gehaald. Maar dat kwam toen wa*****ijnlijk omdat de wethouder het water in was gevallen ;)
Dus als je de wethouder uitnodigt en hem laat struikelen lukt het mischien wel :silly:

Antonio

Cor
23-04-2003, 12:34 PM
We zullen het met het hemelvaarttoernooi proberen hehehe...

paul_s
24-04-2003, 07:26 PM
Hallo,
Met de wintercompetitie in Groningen sturen wij elk jaar een persberichtje. Daar komen dan wat kranten, radio en tv op af. Een aantal van de artikelen staan online op www.kanopolo.tk
Het verbaast ons dat dit niet vaker wordt gedaan, die kranten moeten elke dag weer wat interressants schrijven en wij doen een fotogenieke sport die niemand kent!
Gewoon een briefje naar alle (regionale) kranten sturen en de rest gebeurd vanzelf!
succes,
Paul

PePe
26-04-2003, 12:32 PM
voor degenen die hem nog niet gezien hadden en het toch willen zien ;)

http://home.planet.nl/~brou2245/Pictures/volkskrant.jpg

hijs wel een beetje groot (dus pas op modemers ;) )

henk
05-05-2003, 09:28 AM
hee dat eerste artikel op www.kanopolo.tk ben ik dat niet op de foto? al die kleine plakketjes achterop mijn boot? :)