View Full Version : Beverwijk?
Via de voorzitter van Zwetplassers heb ik vernomen dat op de gewestelijke vergadering Noord (Noord West, of hoe het heet?) dat er een toernooi gehouden gaat worden in Beverwijk in het najaar. Als iemand hier meer over weet graag , want ik ben zeer geinteresseerd om 2 of 3 teams in te schrijven.
japse
14-04-2003, 03:16 PM
kunnen we soveel teams maken/vormen dan of gaan we bootjes wisselen?
Daar komen we tegen die tijd wel uit Jaap, maar om hier geen interne ZP discussie van te maken, ik was eigenlijk op zoek naar iemenad die iets meer over die Beverwijk plannen weet...
Hi,
Ik weet dat Kasper bezig is geweest met de NH in het voorjaar. Toen dat niet lukte had hij het plan om het in het najaar te doen. Of dit gaat lukken weet ik nog niet.
Erwin
heb jij een telefoonnummer / e-mail adres van kasper Erwin? Ik wil graag weten of wij in het najaar wat voor hem kunnen betekenen om dat toernooi door te laten gaan
er wordt namelijk bij ons op de club gefluisterd over reunie hier, reunie daar, en bij quo vadis reed ik orige week langs en lagen er ook 7 oude bekenden op het water..
Merk ik hier op : Beverwijk -> indoor -> zwembad ???
:) :) :) veel leuker en lekkerder vind ik dat varen...waarom geen idee....maar toch tof ... hoop dat het door gaat !!
Kaninchen
22-08-2003, 08:50 AM
gaat het nou door of niet want ik wil opmeten hoe hoog het nou presies was is al 3 jaar geleden
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.