PDA

View Full Version : breedtesport

thirsa
09-04-2003, 07:43 PM
Wij ( the clan) willen op 8 juni met pinkesteren een breedtesport tournooi organiseren. Omdat we niet precies weten of daar genoeg belangstelling voor is, of dat andere poloers andere plannen hebben. Willen we bij deze vragen of er belangestelling voor is. :welcome: Want het heeft geen zin om een tournooi te organiseren als er geen belangstelling voor is. :hump:

vriendelijke groet,
thirsa

michielv
06-05-2003, 10:07 AM
Op zich lijkt me een dagje poloen wel lekker maar ik ben bang dat veel verenigingen een pinkserweekend houden en de fanatiekere clubs zullen wel in Essen zitten.

Maar ik zal eens kijken vanavond of er een groepje natnekkers kan komen :bunny:

Rick
06-05-2003, 04:29 PM
Ons team is altijd wel in voor breedtesport toernooitjes.. we zijn ook maar pas begonnen....

Op ons forum (http://www.zwetplassers.nl/forum) heb ik al gevraagd of we dan geen pinksteren ofzo hebben. Dus je hoord nog van ons :reindeer: :)

thirsa
08-05-2003, 07:48 PM
mm jah we moeten even kijken, want we hebben er nog niks aan gedaan, we gingen er eigenlijk vanuit :bang: Dat er niet zo veel intressen voor was. OMdat jah er niet gereageerd werd maar goed een maand later pas dus ik zal het ook opnieuw moeten overleggen. Als er genoeg intressen is ook vanuit andere teams word de kans groter. Hoop dus snel te horen of er nog meer actieve teams met pinkstere zijn

michielv
09-05-2003, 01:35 PM
Het hoeft natuurlijk geen officieel toernooitje te zijn.

Een veldje is zo uitgelegd en als je een paar teams op bezoek
krijgt kun je een dagje lekker trainen, paar oefenwedstrijdjes tegen elkaar spelen, dat soort dingen.

Misschien wat mixen om zo ervaring met andere spelers op te doen?

BigD
12-05-2003, 08:34 AM
Rickie! ( en lieve mensen van de Clan)

8 juni zijn we met Pinksterkam, dus ZP kan helaas echt niet.

thirsa
18-05-2003, 08:22 AM
das jammer dat jullie niet kunnen, maar goed je doet er niks aan. En het is inderdaadt ook leuk om ff oefenwedstrijdjes te doen.