View Full Version : Breedtesport toernooi ZP - Wormer, 28 juni
hey allemaal,
Zaterdag 28 juni organiseert Kano Vereniging Zwetplassers een
KANOPOLO-tournooi voor beginnende en 2e klasse teams.
Ook teams/personen die weinig ervaring hebben zijn dus welkom.
Het zal plaatsvinden op het Zwet voor ons ernstig mooie clubhuis. :welcome:
Er is plaats voor 10 teams (1 veld) en inschrijfgeld zal 10 euro bedragen. Als daar behoefte aan is kunnen we misschien wel een aangepast jeugdveld (nix officiëels dus) voor de hele kleinen creëren, dan kunnen er meer teams bij. Laat het maar weten via dvd_heuvel@hotmail.com. Volgens mij gaat Michiel tezijnertijd op www.nkb.nl/kanopolo nog plaatsen m.b.t. inschrijven (had ik dat goed begrepen Michiel?) :silly: :silly: :rolleyes: en anders kan het via mij.
Er is beperkt ruimte voor kamperen bv. als je van ver komt en vroeg speelt op de zaterdag, normaal vraagt onze vereniging daar wat geld voor maar aangezien dit breedtesport is scheld ik dat bij deze kwijt. Maar laat het wel van tevoren weten, want we hebben niet onbeperkt de ruimte.
Er is ook de mogelijkheid om een gelegenheids-mix-team te vormen, voor diegene die niet met een volledig team kunnen komen. Geef dat wel van te voren aan, dan maken we er wat leuks van. :wavey:
groeten,
Dennis van den Heuvel
Kano Vereniging De Zwetplassers
dvd_heuvel@hotmail.com
06-30637162
binnenkort meer info op:
www.zwetplassers.nl
Foto's van ons ernstige mooie clubhuis kan je hier (http://www.zwetplassers.nl/main.php?viewcat=fotos&showdir=20020904_Kantine en omgeving) bekijken
:D
Nieuwe contactgegevens voor het Zwetplasserstoernooi:
-e-mail: dennis@zwetplassers.nl (lees ik elke doordeweekse dag) of dvd_heuvel@hotmail.com (1 keer per week)
-telefoon; bericht achterlaten op 075-6212500 of betere kans me te bereiken op 06-54984562.
-bellen naar het eerder genoemde 06 nummer kan wel maar wil je dan ook tegen de persoon die de telefoon opneemt zeggen dat ik ´m terug wil hebben? :ninja:
Nog een paar weken te gaan tot 28 juni en de inschrijvingen beginnen spontaan binnen te stromen:
ingeschreven via website en of e-mail in de ´Jeugdklasse´: :welcome:
-Rijnland
-Ossa
-GKV
En Natsec (had Michiel via dit forum geroepen, maar had ik nog geen internet of e-mail inschrijving van gezien.
In de 2e klasse staan nu ingeschreven Zwetplassers A en B, als dat zo blijft maken we er 1 klasse van (en iets jongere ZP teams). :cool:
In ieder geval een gezellig toernooitje voor jeugd / beginners op 28 juni dus, maar waar blijven Odysseus C, MdR, Windhappers, etc? Die heb ik dit jaar ook met jeugd rond zien varen.
michielv
06-06-2003, 10:52 AM
Misschien bij de LC in Den Haag een poster met inschrijvingslijst neerhangen? Dan zijn in ieder geval de actieve jeugdteams er..
Ik ben al weer een tijdje niet naar de club geweest (werk :bang: ) dus ik heb de Natsec jeugd niet gesproken (bellen is theoretisch, bij sommigen blijft niet veel hangen als je die aan de telefoon hebt, dus afspraken maken gaat niet :withstp: ).
dus eigenlijk kidnap je ze elke keer met toernooien? :bgrinhat:
:waah: :waah: :waah: :waah: :waah:
Rolf [GKV]
06-06-2003, 01:37 PM
Wij zijn ook heeeel actief bezig hoor :)
Helaas ben ik op 28 op vakantie :waah: :waah: maar de rest van het team komt wel dus..
Komen de hydronauten eigelijk ook?
nog niets van gehoord maar ik heb m´n hotmail ook een week nog niet bekeken
Rolf [GKV]
06-06-2003, 02:09 PM
Hoop het wel, op hemelvaart hebben ze ons in de poul op doelsaldo verslagen
ja, dat vraagt natuurlijk om revanche in zo´n Groningen - Friesland confrontatie. :hump:
Rolf [GKV]
12-06-2003, 11:01 AM
Ja eerst speelden we in winter 6-5 en 5-6 en daarna 5-5 op hemelvaart dus nu gaan ze eraan :guns: :p
Komen ze eigelijk wel naar wormer??
michielv
13-06-2003, 05:47 AM
Originally posted by BigD
dus eigenlijk kidnap je ze elke keer met toernooien? :bgrinhat:
:waah: :waah: :waah: :waah: :waah:
Eigenlijk wel ja :bunny:
Ha, morgen lekker weer ballen! Ben benieuwd of het nog wat wordt.... Nou ja, als het weer maar mee zit.
:D
Dummy
13-06-2003, 10:14 AM
ja, een zonnetje, geen zonnebrand en we zullen vlammen :p
Originally posted by Rolf [GKV]
Ja eerst speelden we in winter 6-5 en 5-6 en daarna 5-5 op hemelvaart dus nu gaan ze eraan :guns: :p
Komen ze eigelijk wel naar wormer??
ik denk het niet want ik heb nog niks gehoord
ik ga ze het dit weekend eens vragen
zou wel leuk zijn , want ZP1 is ook redelijk aan Hydronauten gewaagd, dan kunnen we misschien nog echt een 2e klasse maken met GKV, ZP en Hydronauten, spelen we gewoon 2 of 3 keer tegen elkaar. en spelen we dan bv. ´finales´ tegen de nummers 1 en 2 van jeugd? Moet je wel rustiger aan doen, maar misschien kun je bij zo´n finale ´pret´wedstrijd gewoon een beetje mixen. Wat je wilt kun je krijgen..
verder loopt de jeugdklasse lekker vol:
-ZP jeugd
-Rijnland jeugd
-Ossa
-Rijnland ouders team
-Natsec jeugd? nog steeds geen e-mail gezien?? dennis@zwetplassers werkt deze weken het best, die lees ik dagelijks
Michiel wie is daar contactpersoon voor?
michielv
13-06-2003, 10:37 AM
De contactpersoon is René Blomsteel (m.d@blomsteel.demon.nl),
vader van 2 van die knullen.
Maar ze zijn er morgen en zondag ook in Den Haag dus dan kun je ze dan ook in 1 keer vragen.
Dummy
13-06-2003, 11:44 AM
Rijnland ouders team? lol :D
ik zie mijn ouders echt niet in een poloboot hoor
Kaninchen
13-06-2003, 11:44 AM
met een beetje mazzel staat die tap er dan nog :D
maare moeten ook boxen buiten he!!!!!!!
en een stapel cd wat is julie voor keur de mijne weten julie wel maar van de rest?
Dummy
13-06-2003, 11:47 AM
als je nou de shooters cd-mapje ff leent :D daar zal denk ik wel wat tussen zitten
is wel een heel leuk idee , kinderen spelen tegen hun ouders
hoe bedoel je derby?
met de families Conijn en Commandeur alleen al kun je 2 teams vullen
mijn ouders niet, daar zijn ze iets te oud voor maar als ik m´n broer in de strijd gooi krijg je echt harde ballen om je oren, maar die is maatje Ernst + leuk nivo waterpolo
gaan we gewoon ´s doen op de club in het kader van polo mix
Originally posted by Kaninchen
met een beetje mazzel staat die tap er dan nog :D
maare moeten ook boxen buiten he!!!!!!!
en een stapel cd wat is julie voor keur de mijne weten julie wel maar van de rest?
muziek komt in orde en wat dacht je van weer BBQ?
Kaninchen
13-06-2003, 11:55 AM
dat is zo
Dummy
13-06-2003, 12:09 PM
ja bbq :D :bfire:
japse
14-06-2003, 06:01 PM
dan ga ik wel weer bbq en
voor ffies tot ik vol zit :D
Kaninchen
15-06-2003, 08:13 PM
ik ben er niet hoor jullie redden het wel zonder mij een breedte sport toernooi
Dummy
15-06-2003, 08:15 PM
ik ben er ook alleen met de bbq geloof ik
Kaninchen
15-06-2003, 08:18 PM
ik helemaal niet
Dummy
15-06-2003, 08:19 PM
wadan niet? moet je werken ?
Kaninchen
15-06-2003, 08:24 PM
ook en ik heb het te druk in die periode
mentaal voorbereiden op ww vakantie zeker :scratch:
als jullie niet varen is dat eigenlijk wel prima, want dat brengt het nivo wat dichter bij elkaar en dan kunnen we wel met alle ploegen in 1 klasse varen
vanaf ± woensdag poule indelingen op de site graag evt. na-inschrijvingen dinsdagavond dus. Het schema wordt dan volgend weekend opgestuurd.
tot nog toe:
-ZP jong
-ZP nog niet zo heel oud behalve BigD
-Rijnland jong
-Rijnland (zo) oud (als je je voelt)
-GKV jeugd
-Ossa (webinschrijving) contactpersoon
Vraagtekens (laten het dinsdag weten)
-Natsec jeugd
-Odysseus jeugd
poules van 3 of 4 dus, tenzij...
Kaninchen
16-06-2003, 01:11 PM
jep :barbell: :scratch:
Dummy
16-06-2003, 01:13 PM
je bedoelt zeker: het is goed dat jullie er niet bij zijn want dan word het niveau veel lager... :bgrinhat:
eh... ga toch lekker vakkenvullen als je dat liever doet dan poloën
Kaninchen
16-06-2003, 02:27 PM
:guns:
en vergeet het waarschijnlijke lekkere weer en een enkel :cheers: niet :bow:
Kaninchen
16-06-2003, 02:32 PM
whaha :p
Rolf [GKV]
16-06-2003, 05:15 PM
eigelijk zijn wij ook nog een beetje jeugd he, weet niet of we gewaagt zijn aan zwetplassers maar we zien wel he :)
Dummy
16-06-2003, 05:57 PM
een biertje kennen we in de dkmarkt ook krijgen, alleen zal willem dat niet leuk vinden :D
Rolf: kaninchen en ik zijn er niet bij dus het word een eitje :P :barbell:
Rolf [GKV]
16-06-2003, 07:00 PM
ow dat is mooi :), alleen ik ga net de dag dat het toernooi begint op vakantie dus kan ik niet mee :waah:
de Hydro´s laten woensdag weten of ze komen..
Rolf [GKV]
17-06-2003, 09:49 AM
oke dat is mooi, wel een beetje laat toch?
ja, ze wistren het niet eerder, maar woensdag halen we nog
weet je woensdag de poules en in het weekend het schema
OK, we zijn rond, 7 teams en de Hydronauten komen niet, tenzij GKV ze gaat ontvoeren als ze toch door Friesland heen rijden.
De poules:
Poule A
1) ZP1
2) Rijnland jeugd
3) Ossa
4) Natsec combi
Poule B
1) ZP jeugd
2) Rijnland ouders
3) GKV
-Helaas spelen de teams in poule b een wedstrijd minder, maar iedereen speelt 4 of 5 wedstrijden.
-de 1e wedstrijd is om 9:30h en de laatste om 17:30h.
-GKV speelt iets later i.v.m. de reisafstand.
Dummy
19-06-2003, 11:15 AM
is er een mogelijkheiddat er daarna nog voor de lol wedstrijden worden gespeeld? want ik ben om 5 uur klaar met werken, daarnawil ik denk ik nog wel een balletje gooien
de finale is om 5 uur tot half 6, dan hebben sommige teams 5 wedstrijden gespeeld , dus ik denk dat mensen dan naar huis willen, maar we kunnen het altijd vragen natuurlijk
Rolf [GKV]
19-06-2003, 11:32 AM
Jammer dat de hydronauten niet komen maar voor de rest leuk geregeld allemaal, spelen wij nu alleen tegen teams uit poul 2 of ook uit poul 1?
Na de poule hebben we ook een verliezers poule en halve finales en kleine en grote finale. Dus zelfs al zit je in het kleine pouletje, dan nog speel je zowieso 4 wedstrijden. Het was wel handig om jullie in de kleine poule neer te zetten want waarschijnlijk ( ik beloof nog even niets) spelen jullie pas om 12 uur, en dat is ook wel prettig als je uit groningen moet komen.
Ik ga jullie ´s middags wel een paar keer inplannen voor jury, dat ontbreekt nu nog aan het speelschema.
Rolf [GKV]
19-06-2003, 12:08 PM
oke mooi geregeld:)
routebeschrijving engels
From the ring Amsterdam (a10) follow directions to Zaandam (a8). Turn right at the end of the a8 in the direction 'Wormer'. At the second traffic lights turn right in the direction 'wormer' After the bridge take the roundabout 3/4. Take the third road left and at the end of this road you will find The Zwetplassers.
Address:
Canoe Club 'De Zwetplassers'
Sternstraat 16
1531 VN Wormer
The Netherlands
Tel. +31 75 6424733
+ 2 plaatjes
Rolf [GKV]
19-06-2003, 12:12 PM
zal nog ff kijken of ik hem in nl kan krijgen
Voor jullie is de A7 misschien handiger trouwens
Rolf [GKV]
19-06-2003, 12:17 PM
We vinden het wel, hoe lang trainen de zp trouwens al?
Dummy
19-06-2003, 12:28 PM
nog geen jaar denk ik
Rolf [GKV]
19-06-2003, 12:32 PM
Allebei de teams of alleen de jeugd? wij trainen nu denk ik ook wel een jaar.
Dummy
19-06-2003, 12:33 PM
alleen zp 1
jeugd balt weleens mee
Rolf [GKV]
19-06-2003, 12:35 PM
ow en jullie staan al best wel hoog in competitie toch
Rolf [GKV]
19-06-2003, 12:56 PM
wacht maar tot wij volgend jaar mee doen :p
ja, maar het zit wel een beetje anders he, in de competitie spelen we met Ernst en Jeaniene en die spelen al een paar jaren mee
voor 28 juni komen we met een hele andere opstelling, ook om het een beetje leuk te houden. is een beginnerstoernooitje en niets meer dan dathe :bow:
Originally posted by Rolf [GKV]
wacht maar tot wij volgend jaar mee doen :p
waarom niet dit jaar al?
Rolf [GKV]
19-06-2003, 01:04 PM
Ja eerst trainen enzo en dan grotere toernooien enz.
grote toernooien en competitie? mmhh
had je geen jeugdklasse kunnen varen, ziet er soms al leuk uit maar om daar een beetje leuk aan mee te doen hoef je echt niet 4 keer per week te trainen , dat is zo ook wel te doen
Rolf [GKV]
19-06-2003, 01:14 PM
Had natuurlijk wel gekunt maar ja ik ga er niet over:)
nemen jullie ook iemand mee die kan fluiten?
Dummy
19-06-2003, 02:30 PM
we kunnen naatuurlijk ook snelkursussen fluiten geven aan toevallig passerende voorbijgangers.
ja, doen we, met Rick als cursusleider :rolleyes:
Dummy
19-06-2003, 02:32 PM
hehe, moet ie wel een masker voor en een pak aan en schoudervulling, anders denken ze dat we een grapje maken
spandex superman pak met roze oogmasker voor zeker
Dummy
19-06-2003, 03:32 PM
bijvoorbeeld, en ik denk datrick die zelf wel heb, dus dat is opgelost :thumbup:
Rolf [GKV]
19-06-2003, 05:08 PM
Nou willem gaat niet mee, misschien iemand anders die mee gaat wel, ik vraag wel een beetje.
nou, anders loopt het ook wel los
maar goed, we hebben een speelschema, inclusief route beschrijving in het nederlands: zie bijgevoegd excel bestand
k, dus ik fluit niet mooi!!!!!!
:p
ik blesseer jeanine vanavond wel ff, fluit ik de finale >:)
Dummy
21-06-2003, 02:52 PM
he, ff een vraagje willen de mensen met attachments ff geen excel gebruiken, die opent hier (op mijn computer) niet
Dat is jouw probleem, je wilt het zeker in MS Knijper format hebben?
Dummy
21-06-2003, 06:14 PM
ja
moet je aan je neef vragen of ie daar software voor schrijft...
Michiel, weet jij hoever Natsec is met het team, Odysseus heeft er misschien een paar maar daar heb ik nog geen duidelijk antwoord op. En anders vaar je zelf met ze mee? :thumbup:
Dummy
23-06-2003, 09:34 AM
dennis, hoe heet die wwboot van jou ook al weer?
Pyranha Prozone, maat 230
ik heb er een uur aan moeten sleutelen voordat ik er in paste en mijn tenen doen nog steeds pijn!
maar wel een gaaf bootje en niet duur
Dummy
23-06-2003, 04:28 PM
ik heb er nog steeds niet ingezeten, vanavond na 't rondje zaan zal ik wel ff kijken :D :headbang:
Kaninchen
23-06-2003, 09:32 PM
Ja waarom op goede golven op zee varen als je rondje zaan kan
waarom een teamtraining missen als het ook op een andere dag ken?
ok ok ok ... het is natuurlijk tof :)
Kaninchen
24-06-2003, 08:28 AM
Originally posted by Rick
waarom een teamtraining missen als het ook op een andere dag ken?
ok ok ok ... het is natuurlijk tof :)
Jij heb echt geen verstand van de zee he er stonden goede golven dus dan vaar je staan er andere dagen ook wel maar dan ga je ook gewoon het komt niet vaak voor dat de golven zo zijn
michielv
24-06-2003, 10:43 AM
humm, die snertgolven willen vandaag maar niet hoger worden (82 cm :-( ) Als het nou lekker 1,5 meter of meer was...
Ik wil ook wel weer eens in mijn ww bootje zitten (nou ja, laatst wel gezeten maar op wat golfjes varen enzo is wel lekkerder).
:barbell:
Kaninchen
24-06-2003, 01:06 PM
Klik hier (http://joris.pouwels.biz/fotos/?dir=Branding%20varen%2023%20Juni%202003) voor de foto's heb net me foto systeempie gemaakt :headbang: :headbang: en hij ruleert wel al zeg ik het zelf :egypt:
teamtrainingen?
doen wij dat dan?
Kaninchen
25-06-2003, 10:29 AM
Klik hier (http://joris.pouwels.biz/fotos/?dir=Branding%20varen%2023%20Juni%202003) voor de foto's heb net me foto systeempie gemaakt :headbang: :headbang: en hij ruleert wel al zeg ik het zelf :egypt:
sorry weer ff gechanged
http://joris.pouwels.biz/?dir=fotos/Branding varen 23 Juni 2003 (http://joris.pouwels.biz/?dir=fotos/Branding%20varen%2023%20Juni%202003)
Dummy
25-06-2003, 10:29 AM
Originally posted by BigD
teamtrainingen?
doen wij dat dan?
dat dacht ik dus ook :rolleyes:
binkie zegt dat zo mooi, wij zijn een verzameling individuen, we zijn alleen steeds toevallig op dezelfde tijd en plaats aanwezig om te poloën
zo ontstaat langzaam de illusie dat er bij zp weer een vast poloteam is, maar eigenlijk is dat onzin
Kaninchen
25-06-2003, 01:25 PM
binkie heeft wel heldere uitspraken
ja , hhij komt altijd met een verfrissende kijk op de zaken, vooral na enig :cheers: :cheers: :silly: :o :cheers: :cheers:
Kaninchen
25-06-2003, 02:14 PM
IDD staat voor Inderdaad
MAW meer :cheers: meer Bink
Zou ie ook beter ballen met :cheers: ?
Dummy
25-06-2003, 03:51 PM
meer bier, meer bink? dus als ik wat bier op heb zie ik ineens 2 abbinks?
Kaninchen
25-06-2003, 04:00 PM
bierbink
Dummy
25-06-2003, 04:01 PM
lol, wat zou hij doen als ie d'r achterkwam dat ie met bier zichzelf kan vermenigvuldigen?
Kaninchen
25-06-2003, 04:07 PM
clone mag toch helemaal niet?
hoe maak je dan een team he van die "individuen".
Dummy
26-06-2003, 03:23 PM
door ze bij elkaar in een kamer te gooien een hek eromheen stppen en een bordje erop met "team"
Ja, zo is het zo´n beetje gegaan inderdaad. Ik heb er alleen goedkoop bier bij gedaan en uitgebreide kantine-tijden :silly:
Maar ff on topic, er is een nieuw speelschema voor morgen. De wedstrijden zijn precies hetzelfde maar de scheidsrechters zijn iets handiger ingedeeld.
Oh ja, het is in excel en als je daar problemen mee hebt stuur je maar een e-mailtje naar dennis@zwetplassers.nl. dan vertel ik je vanzelf wat je wilt weten. :hump:
:sleep: :sleep: :sleep: :reindeer:
oh ja attachment toevoegen:
Kaninchen
27-06-2003, 02:35 PM
nou ja Last edited by BigD on Today at 10:13 AM
ja ik heb alleen de volgorde van de scheidsrechters veranderd maar niet het schema
als je daar aan gaat beginnen blijf je bezig, zoals bij odysseus toen
Hoi,
ondanks het niet zo heel lekker warme weer hebben we een leuk en gezellig toernooi gehad afgelopen zaterdag. Ik hoop dat de bezoekende teams het ook leuk vonden want dan organiseren we het volgend jaar zeker weer, misschien met nog een klasse erbij voor de iets meer ervaren teams.
Iedereen heeft natuurlijk zo z´n favoriete momenten maar die van mij was de halve finale Z1 - ZP jeugd (4-3) golden goal laatste minuut 2e verlenging, ofwel hoe een clubderby toch net even anders kan zijn. :silly: :worship:
Preciese uitslagen volgen nog, maar de einduitslagen waren:
Jeugdklasse:
1) Rijnland Jeugd
2) GKV
3) Natsec / Odysseus combinatie
4) Ossa
2e/ beginnersklasse
1) ZP 1
2) ZP Jeugd (gemixt met spelers van zp2)
3) Rijnland Ouders
De alles bij elkaar uitslag (was namelijk 1 toernooi)
1) ZP1
2) Rijnland jeugd
3) ZP Jeugd
4) GKV
5) Natsec Odysseus
6) Ossa
7) Rijnland Ouders
Kaninchen
30-06-2003, 01:52 PM
boeiend
Dummy
30-06-2003, 04:35 PM
interessant...
ik ben weer ontroerd door jullie meeleven deka boys
rolf[GKV]
06-07-2003, 10:36 AM
Waar kan ik die preciese uitslagen vinden?
michielv
07-07-2003, 06:22 AM
Misschien staan de uitslagen op www.zwetplassers.nl? Dikke kans dat daar ook foto's staan :D
Kga zometeen zelf ook effe kijken...
helaas, nog niet aan toegekomen in deze drukke vakantietijd :withstp: :
-webmaster in Frankrijk
-foto's staan op de site
-uitslagen liggen nog op de club
ik ga morgenavond even kijken, misschien dat ik het donderdag of vrijdag ff bijwerk
na zaterdag kunt u al deze vragen sturen naar Kreta, Gold Beach, zwetplassers afdeling onopgeloste mysteries, :silly:
maar ik probeer het wel even voor die tijd
Dennis van ut weekend heb ik tijd voor die uitslagen...dus als je ze aan mij geeft plaats ik ze wel.
Groeten,
Rick
ik moet vrijdag ff kijken of ik nog naar de club kan
bij de operatie red ons polo doel van woensdag heeft het polo doel wraak op al die snoeiharde ballen van mij (op de onderlat) :silly: en ik loop nu rond met een pijnlijk gekneusde rechterhand :stupid: , vooraldie tetanus prikken maken echt dat je je lekker voelt
maar goed, ik kijk wel ff en anders wordt het echt na m'n vakantie
retteteteteteettee :drunk:
de uitslagen van het zp toernooi, nu in word en als iemand dat niet heeft sturen ze maar een postduif dan krijg je 'm wel retour
helaas geen doelpuntenmakerslijst want naast zp had 1 club een lijstje met namen en nummers ingeleverd en die hadden vergeten te vermelden welke club ze waren
altijd leuk nieuwe smilies :matrix:
Dummy
17-07-2003, 08:42 AM
jullie maken er echt een zootje van zonder ons he, heb je 't polodoell wel eten gegeven? 3 maal daags frolic senior 5 kg pakket anders gaat ie bijten ja
BigD op Kreta
18-07-2003, 11:48 AM
ja hoor
het heeft wel op z'n kop gelegen omdat Laurens Conijn nou eenmaal een echte Conijn is
en deze hoort ook in het rijtje zp gezwam thuis
alles is hier zp gezwam (+een aantal malloten die vakantie hebben)
vandaar dat ik alles netjes overzichtelijk bovenaan heb gezet
Kaninchen
22-08-2003, 06:36 AM
ff me avataar laten zien
dankjewel Joris :silly: :bang:
Kaninchen
22-08-2003, 08:28 AM
graag gedaan :egypt:
ik voel me nu ook weer helemaal blij :music:
Kaninchen
22-08-2003, 09:25 AM
das mooi
das mooi
het is dolletjes
Kaninchen
22-08-2003, 09:33 AM
jottum
Dummy
22-08-2003, 12:39 PM
squidward
Dummy
22-08-2003, 01:00 PM
dagget
Dummy
22-08-2003, 01:05 PM
patrick
Kaninchen
22-08-2003, 05:41 PM
pieter
Dummy
26-08-2003, 12:37 PM
Mr Abbink
Dummy
26-08-2003, 01:12 PM
leeg vat
Dummy
26-08-2003, 02:08 PM
leeg vat is erger :drunk:
nee hoor want we hebben kratjes
Dummy
26-08-2003, 07:33 PM
ja maar toch, het vat is dan ook leeg en dat mag niet
en met ons raken die kratjes ook leeg!
Dummy
27-08-2003, 11:12 AM
en das ook niet goed, ze moeten volblijven, ook al haal je erwat uit
daarom moet er eigenlijk ook continue geleverd worden bij ons, ik stel voor elk etmaal 2 kratten en een fust
Dummy
27-08-2003, 11:18 AM
ik stel voor een waterleiding ombouwen tot een bierleiding, zo naar de dichtsbijzijnde amstel en/of heinekenfabriek
dat is een goede oplossing van ons nijpend probleem maar het duurt te lang of we moeten meteen beginnen
vanmiddag 4 uur? neem je je zandbakschepje mee?
Dummy
27-08-2003, 11:21 AM
ik zit tot kwart over 4 op school
dat ligt mooi op de route, kun je daar alvast beginnen
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.