PDA

View Full Version : Helmond... Programma

Martijn
20-03-2003, 08:31 AM
Hoi,
Gisteren per mail het programma voor het toernooi in Helmond ontvangen...
Dus, voor iedereen die wel komt maar het (nog) niet heeft, hier ook nog effe op het forum..

Gr
Martijn

Joris
20-03-2003, 10:01 PM
Bedankt Martijn, voor deze dienstverlening :thumbup:

Binnenkort staat dit ook op onze website www.helmvaarders.tk
maar onze webmaster is wat traag (Anton?!?!)
Ook de uitslagen zullen op deze site worden gepubliceerd.

Groeten en tot binnenkort in Helmond :welcome:

Joris

antonio
21-03-2003, 10:46 AM
Jaja doe maar rustig, xal ze er nou meteen opzetten.

Grts, Antonio

P.S vanaaf lekker ballen

rainer
21-03-2003, 05:26 PM
ja leuk dit schema ...;
en welke nederlandse ploeg maakt er het meest kans om te winnen ?? dkv ?? in de hoofdklasse ?
en in eerste klasse ??
en tweede ??

greetz rainer ..

antonio
21-03-2003, 05:34 PM
Voor de Hoofd en 1e klasse weet ik het nie maar voor de tweede klasse denk ik wel zeewitoe

Grts, Antonio
Helmvaarders A

anneke
24-03-2003, 01:52 PM
Ik hoop op tnt 2, zij hebben vorig jaar ook gewonnen in 2de klasse als ik het goed voor heb, dus hopen he!!
greets Anneke

Joris
25-03-2003, 09:36 PM
:welcome: Het wordt een prachtig toernooi:

voor de zaterdagavond is speciaal het volgende programma geregeld:

om ±19.00 uur film, met aansluitend muziek en vermaak in onze kantine. :headbang: :cheers: :headbang:
en het gehele weekend Kermis is centrum Helmond (niet zo heel ver lopen van de vereniging). :silly: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Met een beetje mazzel blijft het mooie weer aanhouden tot en met het Helmvaarderstoernooi. :cool:

cu all. :wavey: Joris

Djorre
25-03-2003, 10:05 PM
OKEEEE !!! :)

de kriebels beginnen al :d

Djorre.

japse
26-03-2003, 03:30 PM
ik denk dat de ZP wint in de tweede klasse
:D

rainer
26-03-2003, 05:24 PM
ja ik heb die zp ers al eens zien spelen en ze zijn KEI GOED !!!!
ze werden zelfs 2de in het tornooi in Mol in hun klasse !!!

ik zou er nu al schrik van krijgen !!!

;) ;) ;) ;)

Kaninchen
26-03-2003, 05:35 PM
yeeeep dat helmond gaan we wel even wat mooie doelpuntjes scoren. dus pas maar op

AsgerS
26-03-2003, 08:41 PM
I'm looking forward to the turnament, but unfortunately I have to leave by train or plane so that I can be in Copenhagen on sunday at 11.
Which airport and major trainstation is closer? And, any suggestions on how to get to Copenhagen fast and cheap?

Cheers, Asger (Skovshoved)

Martijn
26-03-2003, 09:09 PM
Hmm...
that's not easy..
Fastest would be to fly from Eindhoven, they have a small airport, and it probably within a 30 minutes drive from the tournament.. but I think you won't get a very cheap flight from there (if they are even flying directly to copenhagen).
You could take the train, but I would estimate that it would take you at least 10 hours by train... (never tried it myself though)

If you need further assistance planning you trip from Holland, I'll be happy to help you out.. as probably the others would be as well..

rgrds
Martijn

Martijn
26-03-2003, 09:19 PM
Hmm..
I suprised myself with my pretty accurate estimation ;)
I just checked.
The train leaving at 11 in the morning from Eindhoven will get you to Kopenhagen arriving at 22.00 H. so that's 11 hours of travelling...

michielv
27-03-2003, 08:08 AM
I once went by train to Copenhagen and I must say: it is great if you spend the extra few euros for a bed. You hardly notice you're actually traveling except at the ferry (most people get out there for some fresh air and stretching their legs).

From Martijn's information I'd say you have to leave at Saturday night to be there at 11.00 am.

BTW: it might be easier to go to Venlo directly as the train from Eindhoven will pass there anyway.

Martijn
27-03-2003, 08:14 AM
Did he mean 11 am on sunday?
Than why are you coming over all the way? well.. anyway
In that case you'll have tot take the train (that b.t.w. stops at Helmond too) at 10 pm on saturday, and you'll arrive at Copenhagen at 10 am on sunday..
With 12.48 travelling time...

AsgerS
27-03-2003, 09:41 AM
Martijn, I'm comming to train, and to learn polo from the best :worship:
I hate to leave in the middle of the turnament (before the Skovshoved/Deventer game :bang: )
I'm only leaving because of another polo-commitment! (Ofcourse!)
I'm trying to get to return a rental car (free miles/ferry and gaz), otherwise I'll try to find a night-train, so that I'll get to play Odysseus, Trekvogels B and Veurne on saturday (last game at 16.30)

Cheers, Asger.

Unregistered
28-03-2003, 11:53 AM
Originally posted by Kaninchen
yeeeep dat helmond gaan we wel even wat mooie doelpuntjes scoren. dus pas maar op

Mooi, het vertrouwen zit er al goed in. Ligt dat nu aan al die alternatief toegediende golden power & koekjes?

Ik heb zeker zin in Helmond, en hoeveelste ZP 1 of 2 wordt.. ach, laten we maar eerst gewoon gaan spelen.

Dennis van den Heuvel
(sorry, niet ingelogd, zit op m´n werk)

japse
28-03-2003, 04:51 PM
hehe :thumbup: :headbang:

antonio
03-04-2003, 01:28 PM
Wie komen er eventueel al vrijdag avond??

Grts Antonio
Helmvaarders

Martijn
03-04-2003, 01:32 PM
Hey...
Goed dat je dat vraagt...
Wij komen in principe pas zaterdag.. maar zijn vrijdag al in de buurt, en ik vroeg me af of we de bootjes alvast konden droppen vrijdagavond, en eventueel in jullie loods leggen voor de nacht...

Duz.
Gr.
Martijn

antonio
03-04-2003, 01:59 PM
Hehe vraagt die nou net naar dat gene waar we het minst van hebben, bootruimte ;) . Ik zal het vanavond wel even vragen en dan zal ik zo snel mogelijk een antwoordje posten.

Grts, Antonio
Helmvaarders :worship:

Martijn
03-04-2003, 02:04 PM
Volgens mij is er meestal ruimte zat bij jullie...
Ze hoeven niet netjes in een rekje hoor..
Opgestapeld in een hoekie... lijkt me prima.. en daar is bijna altijd wel ruimte voor...

antonio
03-04-2003, 02:14 PM
Ja ik ben ff aan het denken ik dat ze eventueel wel bij ons op de trailer kunnen liggen. Maar vanavond word het even gevraagt en dan is het zeker.

Grts, Antonio
Helmvaarders :ninja:

antonio
03-04-2003, 08:45 PM
Hey Martijn jullie kennen morgen de bootjes komen droppen er is altijd wel iemand aanwezig.

Grts, Antonio :silly:
Helmvaarders

Djorre
06-04-2003, 07:46 PM
Goed geamuseerd!! :thumbup:

en tweer viel al bij al nog behoorlijk mee....

tot volgend jaar zou ik zeggen :)

Djorre.

antonio
07-04-2003, 08:41 AM
Dat vind ik Leuk om te horen, en ik hoop dat iedereen volgend jaar weer van de partij is :wavey:

Grts, Antonio
Helmvaarders

japse
07-04-2003, 10:43 AM
denk het wel maar dan hoop ik dat het weer wel beter is want het was best koud

anneke
07-04-2003, 11:53 AM
twas zalig goed daar in helmond!!!
Het weer was goed ( het is normaal dat het nog zo koud is he!!)
Sportieve groetjes

Dummy
07-04-2003, 01:27 PM
't was een top weekend, alleen de tegenstanders waren te goed :silly:

japse
07-04-2003, 01:34 PM
we hebben een paar gewonnen maar niet alle teams hebben de zelfde voorbereidingen gehad als wij

BigD
07-04-2003, 02:13 PM
Nee Tjeerd, de kantine ging te vroeg dicht dus wij hebben niet genoeg koolhydraten via meer bier tot ons genomen. Anders hadden we die 2e klasse ruim gewonnen. Nu moeten we eerst thuis goed bij gaan tanken en veel trainen. :cheers:

Maaruh.. top toernooi geweest en vreselijk gelachuh..

Maaruh..2 Die :viking: ers uit Venlo waren de 2e dag veel sterker! maar ik zal we dubbel hebben gezien dat heb ik vaker bij die polo toernooitjes. :hump:

antonio
07-04-2003, 02:23 PM
Jah die :viking: hadden er de tweede dag wel iemand bij, dus daar ken het aan liggen.
Heeft er trouwens nog iemand de verkeerde polobal meegenomen want bij ons zijn we er eentje kwijt.

Grts, Antonio
Helmvaarders