PDA

View Full Version : bedste spiller

Unregistered
13-03-2003, 01:03 PM
Jeg har været inde og kigge canoeforummet.. Et spm er bl.a. hvem der er verdens bedste spiller..
Hvem er Danmarks bedste spiller???

hanne
13-03-2003, 01:26 PM
Kæreukendte :bang: ,
men hvilken relevans har det, hvem der er danmarks bedste spiller?!!!!
Kan man overhovedet udpege en enkelt spiller, når det er en holdsport?!!! - For som bekendt er man jo også afhængi af hvordan resten af holdet spiller :worship:

Desuden må det være deltagerens/tilskuerens fornøjelse ved spillet, som er det vigtigste! :hump:

AsgerS
13-03-2003, 03:31 PM
Ikke at jeg er uening med Hanne. Det ville jo ikke være politisk korrekt, eller i tråd med den danske mentalitet. Og iøvrigt i strid med det gode indlæg Clyde kom med i det internationale post: Worlds best player.

Jeg tør dog godt sige højt, at André fra Holte besidder en hurtighed og et koncentrationsniveau der gør ham uhyre stærk. Mads fra Skovshoved kan næsten alt, og spiller med en høj intensitet, og efterhånden som lille Jacob fra Frederiksberg bliver ældre, er han stille og roligt ved at udvikle sig til en lokal megastjerne. Der er imidlertid mange andre, der på hver deres felt er "de bedste i Danmark".

Beckham og Inzaghi er iøvrigt nogle udmærkede fodboldspillere :)

AsgerS
13-03-2003, 08:21 PM
Først og fremmest vil jeg lige sige at det ikke er mig der har startet dette emne.. Men jeg kunne sagtens have fundet på det..

Uden at lyde strid Hanne, men jeg synes du tager fejl på nogle afgørende punkter..
Førs og fremmest vil jeg lige sige at man i stort set alle andre holdsportsgrene hyppigt uddeler offentlige roser og priser til de som man finder de bedste.. Det være sig håndbold, fodbold, basket..you name it..
Ja det vigtigste er holdet er uden tvivl holdet...Indiskutabelt!!
Men der vil altid være nogen profiler der skiller sig ud på forskellige måder.. Sådan er det bare...
Jeg synes det er helt i orden at man uddeler offentlige roser til de som gør en forskel...
Men jeg forstår fuldt ud dine pointer og respekterer dem... :thumbup:

Når dette så er sagt, så vil jeg kaste mig ud i den svære kunst at rose folk uden det lyder falskt..
Der er tre der for mig kandiderer til en sådan pris..

Asger er efter min mening tæt på at være en komplet polospiller som næsten altid vil løfte niveauet på det hold han er på, byggende op på holdspil!!.. Endvidere er i stand til at træffe de rigtige beslutninger i hektiske situationer samt at gå ind og til tider være den udslagsgivende faktor for forskellen på nederlag og sejr..

Ellers vil jeg fremhæve Jeppe og Mads sømer.. Disse to udstråler en helt fantastisk gejst og spiller med et meget højt bundniveau..

Der er i det hele taget mange jeg synes der gør det rigtig godt og dette er bare lige et hurtigt bud herfra det mørke silkeborg...

Pixi

AsgerS
13-03-2003, 08:50 PM
Jeg har flytttet ovenstående post, da den var havnet i ingenmandsland, det lykkedes dog ikke at få Pixi's signatur med.

Da vi alle er utrolig bevidste om egne begrænsninger, kan jeg ikke læse roser uden at krølle tæer. Men tak alligevel.

Til Hanne vil jeg sige, at det vigtige for mig er, at individer ikke reagerer egoistisk i kampene. For mange er det at måle sig imod dygtige/ andre dygtige spillere imidlertid en af de vigtigste motivationsfaktorer i den daglige træning. På samme måde kan anerkendelse af enhver art være en stor belønning for hårdt slid.

Som det fremgår af den internationale thread er det svært at bedømme hvem der er den bedste, fordi der skal så mange forskelligartede evner til at sammensætte et godt hold. Pixi selv har et eminent overblik, og personligt kan jeg huske at jeg anså ham for den vigtigste landsholdsspiller før og under EM i Polen! Sikkert er det dog at knejter som Jeppe, Frederik, Jacob og Mads bliver 200x bedre end nogen af os gamle. Det giver mig tro på fremtiden for dansk polo. Og flere af de helt unge bliver sikkert endnu bedre!?!?
:) Asger.

Og så lige for at fremhæve nogen fra egne rækker. Når vi træner er Simons hold som oftest det stærkeste????? Og ham Hans-Henrik kommer frem over stepperne.

Pixi Inzaghi
14-03-2003, 08:59 AM
Nå.. Jeg ved ikke hvad der skete med mit indlæg, men på trods af at det er asger der har sørget for at det komme i så er det mig der har skrevet det..
Jeg vil bare lige understrege min holdning og sige at vi er en del der knokler for at blive dygtige til denne underlige sport.. Derfor synes jeg det er helt i orden at give anderkendelser og roser..
Og ja..Simon.. Simon er den eneste spiller jeg aldrig har været i nærheden af at kunne vælte.. Møgirriterende...
Vores kvinder: synes virkelig Maibritt og Anne Mette gør det super godt når jeg har set dem spille.. Er sikker på at de nok skal få kamp til stregen med alle de nye piger som bider dem i haserne, så det bliver spændene at følge dameturneringen dettte år.. Må det bedste hold vinde ( silkeborg selvfølgelig )

Pixi

Becks7
14-03-2003, 11:55 AM
Heysa...

Jeg vil bare sige at jeg forstår ikke at der bliver snakket om en bedste spiller...hvorfor ikke bedste polofamilie..?, der er der da helt klart mere ide i ;)

Hvis jeg da skulle nævne den bedste polofamilie er jeg ikke bleg for at nævne min egen Iversen-klan ( Inzaghi, Beckham og lille Nikki)
Vi er lysår foran den latterlige Sømer-klan(Nørd 1, Nørd 2 og Nørd 3) fra det usle hold Snøvserne!

Hvis jeg har overset en polofamilie med pondus er I meget velkomne til melde jer her på banen...

PS: en polofamilie er minimun tre, så Asger og Maibritt, desværre :viking:

Zez Jeppe Beckham :ninja:

AsgerS
14-03-2003, 12:26 PM
Mai-Britt, Asger og Emil :ninja:
Mads, Kristian og Andreas har en storebror! Og selv Andreas er jo snart stærkere end Jeppe :barbell:
Birgitte og Torben fra Odense arbejder kraftigt på sagen. :kiss:
Hans-Henrik, Grethe og Sisse :hump:

Lang
14-03-2003, 01:22 PM
I glemmer da familien Lang!!!!

Nu tænker I nok at vi kun er to (mig og min storebror), men midt i vores problemer med at stille hold til d. 22.-23. har min far tilbudt at tage med og ligge fasttømret til kanten mens vi spiller. Det kunne godt gå hen og blive en stærk polofamilie?????

lang

Becks7
16-03-2003, 07:20 PM
Stålende...

Det lyder til at jeg var lidt for hurtig til at udnævne min egen Iversen-Klan som den bedste...der er jo mange strålende familie-hold!

P.S Frede Lang er overvægtig ;)

nix
16-03-2003, 08:10 PM
jamen jeg kan jo kun give min storebror min fulde support da det jo bolt er fakta han bringer på banen..... VI OWNER JER! :P

AsgerS
17-03-2003, 12:22 PM
Bare for at blive i den seriøse afdeling :)

Hvilken fodboldspiller er homeboy NIX:headbang: ?
Kan det være Erik Bo Andersen?

nix
17-03-2003, 06:17 PM
naaaa til dette ellers så yderst delikate navn følger også en fremragende historie:

jeg lå en morgen på sengen med HOVEDPINEN ---> :bang:. Så kom pixi ind og synes at det var på tide at han viste sig fra sin "gode" side og så....... Gav han sig ellers til at spille løs på sin latterlige ustemte møg guitar, han sad og skrålede løs i ca. 2 timer og en latterlig lille dreng ved navn nikki... nikki er så blevet til nix, som foresten overhoved ikk noget at gøre med fodbold