PDA

View Full Version : årsmøde

feldtmose
28-02-2003, 08:09 AM
Hej :)

Jeg er fuldstændig med Mette (efter at ha stavet mig igennem)

Da der er årsmøde og stævne i Skovshoved samme dage er det meget vigtigt at finde nogle folk der skal derover og tale vores sag.

Jeg skal afsted for Nybro og BBU, derudover skal FKK have AC med. Men for os er det vigtigt at i præcist skriver hvad vil i vide? send det på mail til mig men jeg kan ikke stå og have ansvaret for om der kommer et svar på alle jeres spørgsmål om der kommer en landstræner og hvornår der udtagelse osv.

Men det er også vigtigt at sende flere derover for hvis vi kun er 3 (AMM, AC og WF) så lytter de ikke meget der er jo også kaproerne, turkanoer og motionister og de er stærkt repræsenteret fra alle de andre klubber.

der må være nogle dame/- og junior spillere samt andre hjælpere der også kan bakke op eller den i bestyrelsen der har ansvaret for polo der kan tale vores sag.

Nu skal i ikke bare sende 100 mails afsted til mig lad os evt. snakke om det herinde og få noget på bordet vi kan jo evt. sende det afsted til Darfeldt inden årsmødet jeg prøver lige at samle lidt op på jeres spørgsmål og sender en mail rundt.

Winnie

dorph
28-03-2003, 12:46 PM
Hvad skete der saa paa aarsmoedet? Blev der snakket lidt polo? :)

Mette