View Full Version : zwembadsessie 1 maart
Hoi allemaal,
Zaterdag 1 maart hebben we tussen 16.00 en 17.00 uur een zwembad afgehuurd, alleen het animo is wat mager deze keer. Als we nog 4 a 5 mensen erbij weten te vinden kunnen we een partijtje spelen. Dus wie zin heeft om naar Utrecht te komen, mailt naar: C.J.Snel@pharm.uu.nl (kleine bijdrage in de kosten geen probleem? ca EUR 5 pp)
Cor
michielv
28-02-2003, 11:49 AM
stik, als ik dat nou eerder had geweten ...
Geeft niks,
over 4 weken is er een nieuwe kans. Als je nog een team bij elkaar weet te krijgen voor 29 maart, kunnen we nog een wedstrijdje binnen ballen. Daarna moeten we de koude plas weer op. Het zwembad leent zich prima voor een partijtje 4 x 4 bleek een maand geleden, toen we tegen Oisterwijk hebben gespeeld. Met 10 man zit het bad wel erg vol.
Al met al is het trouwens toch nog goed gekomen met de opkomst. Gewoon een aantal rodeofreaks bellen en zeggen dat er nog plek is. Als ze dan een balletje zien doen ze graag even mee. Een serieuze training is dan niet te geven, met zo'n groep "kleine kinderen", maar ja... misschien weten ze bij de cursus kanopolotrainer hier een oplossing voor te verzinnen.
Cor
michielv
04-03-2003, 06:08 AM
Hoi Cor,
Ik zal kijken of Natsec een teampje bij elkaar kan krijgen voor 29 maart. Vanavond is de jeugd toch allemaal bij elkaar dus dan
spreek ik ze toch.
Hopelijk heb ik dan zelf ook effe tijd, lekker nog een keertje
ballen voor de vakantie :-)
Cheers,
m.
Aiii... een jeugdteam. Dan wordt de schande wel erg groot als we weer eens verliezen, maar ja, onze spelers worden ook nooit volwassen.... Mogen we toch een paar punten voorsprong?
Cor
michielv
04-03-2003, 11:56 AM
Mwoh, het zijn kiddo's van een jaartje of 11 dus ...
Lijkt me trouwens wel zinvol om tijdens zo'n wedstrijdje eens
te kijken wat er nou precies misgaat. Hebben jullie een videocamera oid? Dan neem je dat eens op en kun je na afloop kijken hoe die wedstrijd verloopt. Desnoods neem je de tape mee naar de trainerscursus (de volgende dag?) en vraag je of de cursisten als oefening commentaar kunnen geven en wellicht oefeningen kunnen verzinnen om de gemaakte fouten in het vervolg te vermijden?
Dan leer je in ieder geval het meeste van zo'n sessie..
michielv
05-03-2003, 07:40 AM
Hoi Cor,
De jeugd gaat hem niet worden maar ons tweede team (nu met nieuwe beginners!) zou het wel erg leuk vinden om langs te komen. We zijn met 4 personen dus dat zou goed passen.
Groetjes,
Michiel
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.