View Full Version : poloboot
Revenge
27-02-2003, 10:19 AM
Hoi,
Kan er mij iemand zeggen welk type boot het beste is voor een dame van ongeveer 55kg?
Ik ben op zoek naar zo'n boot.
Groeten.
rainer
27-02-2003, 12:49 PM
awel uit welke materie moet die boot gemaakt zijn ?
en rond welke pijs klasse ?
Revenge
27-02-2003, 01:02 PM
De prijs: -+ 1000 voor een nieuwe boot, een occasie valt te bespreken, het materiaal zou moeten carbon ofwel carboncevelar zijn.
en het moet een damesboot zijn, ikzelf heb verschillende boten maar geen enkele daarvan past voor een dame, ze zijn veel te zwaar voor een dame.
Revenge
27-02-2003, 01:02 PM
De prijs: -+ 1000 voor een nieuwe boot, een occasie valt te bespreken, het materiaal zou moeten carbon ofwel carboncevelar zijn.
en het moet een damesboot zijn, ikzelf heb verschillende boten maar geen enkele daarvan past voor een dame, ze zijn veel te zwaar voor een dame.
rainer
27-02-2003, 01:26 PM
hey
welke boten heb je ??
verkoop je er geen ??
scroll
27-02-2003, 05:55 PM
Jaja ik blijf het zeggen dat de megareeksen voor elk wat wils hebben. De evolution is voor mensen tot 65 kg
Ik weet nie of je van plan bent van nog veel te groeien?? want naar het schijnt is de picolo van dd een jeugdboot. misschien pas je daar nog wel in.
De matador is denk ik ook nog wel voor relateif lichte mensen.
En er zijn nog wel merken die iets doen voor de 'licthere' vaarder.
revenge (die zijn dan wel vrij duur) heft een micro uitvoering.
Ik vrees er wel voor of er een echt 'damestype' is. (wat dat ook zou kunnen zijn).
Op www.kayakpolo.be/~rewslokeren vindt je vrij vel info over de verschillende boten en meestal een contact adres.
Ik ben hard aan het werekn om die site 'eindelijk' eens in een db te krijgen en zo een deftige zoekmachine te installeren .
Maar daar hebde voorlopgi niet veel aan
GReets Piter
wat dacht je van een Flight?
anneke
27-05-2003, 04:18 PM
hey henk
een flight is dat niet voor +60kg??
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe boot. Ik heb nu een matador en die is eigelijk net te groot voor mij. Ik kan er maar amper mee ondersnijden en duiken. Ik zoek naar een klein bootje dat nog prijselijk is.
Wie kan me helpen :D
Groetjes An
Op Flanderscup zullen de damesteams van Nederland, Ierland, Frankrijk, Duitsland, Groot Brittanië en Australië development aanwezig zijn. Ik weet dat er veel dames met een Flight of een Revenge varen. (Australië waarschijnlijk met Vampire S of 2001S) Het is misschien mogelijk om enkele boten te testen.
Spijtig voor de dames die nog geen 60 kg wegen, veel boten voor onder de 60 kg zul je niet vinden en ook de lengte is bij de meeste boten ongeveer hetzelfde. Dus het echte damestype zoals Scroll het al zei bestaat niet echt.
(misschien een tip voor de handige onder ons ;) )
BAS
ilona
28-05-2003, 10:45 AM
Evolution, flight, nitro micro versie en picolo van Double Dutch zijn opties.
Elders op het forum is er een hele discussie over dit onderwerp geweest. zou ik dus effe naar kijken.
carlostelmo
20-07-2003, 07:19 PM
Hi everyone,
A new model of polo boat is available in Portugal from a Portuguese constructeur ( PROPOLO). Very similar to the FLIGHT but designed for people 50-75 Kg.
IŽll be again in De Paddel tournement this year playing for my team ( AMORA - PORTUGAL) and if you want to see the boat just tell me something because one of our players have one. Top quality (kevlar carbon, epoxy and vacum) more or less 1000.
Try a Lettmann Fighter!
Ask the german ladies team(german forum) if you wanŽt to
try one.
May be at the europeans in Ireland.
good luck,
Ralf :welcome:
anneke
21-07-2003, 01:13 PM
Hi Carlostelmo,
Can you bring that small boat to De Paddel (2 and 3/08/2003)
Than can I see and try :confused: that boat?!
Thanks
Greets An
carlostelmo
24-07-2003, 09:33 PM
Hi there Anneke,
Yes, of course.
IŽl get one new boat to play in the tournemente.
If you you want you can try it there.
If you have any more questions about the boat, feel free to ask.
See you.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.