PDA

View Full Version : Landsholdet......... er der et??

jacob11
24-02-2003, 05:37 PM
hej alle sammen!!

Er det kun mig der føler at landsholdet, og ambitioner omkring det er faldet lidt fra siden VM, jeg føler ikke der efterfølgende har været noget opbakning fra DKFs side.
Jeg syntes at det er for dårligt, at kajakpolo ikke bliver taget lige så seriøst som alm kaproning..........hvorfor har vi ikke nogle træningssamlinger?
Hvem burde stå for det???
Henrik Møller?
Flemse???

HVEEEEEEEEEEEM?????? :bfire: :guns:

vi skal i gang nu der er ikke lang til til EM :barbell:

Jacob :(

Anne-Mette
24-02-2003, 08:27 PM
Hej.
Du kan få mest information ved at henvende dig til DKF! Kajakpolo-landshold ligger under eliteudvalget, og det er Jan Darfelt formand for - altså ansvarlig for hvad der sker/ ikke sker. Kontakt ham eller din kredsrepresentant i eliteudvalget.
Enig, der sker ikke noget, og der er ikke ret meget info om hvad der ikke sker eller hvad der forventes at skulle ske. Derfor er vi nød til selv at søge oplysningerne hos DKF.
Som jeg har skrevet under tråden "træner?", så skal kritik, ros og spørgsmål rettes til dem, der politisk arbejder med det.
Det vil også være fedt, om nogle andre end lige mig vil tale "damernes sag" overfor eliteudvalget, da vi jo er ved at blive kørt ud på et sidespor.
vh Anne-Mette

Anne-Mette
24-02-2003, 08:49 PM
og så lige igen igen....
DKF holder årsmøde d. 22.-23. marts, hvor alle klubber har mulighed for at sende repræsentanter. Få f.eks. jeres klubrep. til at efterlyse en årsplan på poloområdet. Spørg om forbundets holdning til landshold, træner - målsætning m.m.
Det kunne være fedt, hvis årsmødet ikke kun handler om kaproning, fordi de har fundet ud af at råbe højt. Vi vil også høres, så find ud af hvem der skal afsted fra jeres klubber og "klæd dem på" til at spørge de ansvarlige om de rigtige ting.
vh Anne-Mette

Pixi Inzaghi
27-02-2003, 12:41 PM
Hej alle..

Har snakket med flemming for at finde ud af hvad,hvor og hvordan??
Landsholdsarebejdet ligger under eliteudvalget...De arbejder bla. med at finde ud af noget med enlandsholdstræner..
Flemming kunne ikke sige hvornår de ville komme op med noget men at de var igang.....
Flemming sagde at de havde travlt med Årsmødet...Er det mon noget hvor vi skal repræsenteret???
Håber folk gider reagere på denne..
Pixi

Anne-Mette
27-02-2003, 12:50 PM
Hej.
Jan Darfelt fra Eliteudvalget er den rette at snakke med om landshold. Hver kreds har også en representant.
ALLE klubber kan deltage i årsmødet med et antal repræsentanter der bestemmes af klubbens antal medlemmer. Silkeborg har altid deltaget, så I skal nok blive repræsenteret, men det er jo en god ide at finde ud af hvem der skal afsted, så man kan få dem til at stille spørgsmål vedr. poloarbejdet.
vh Anne-Mette

Unregistered
27-02-2003, 01:46 PM
Kære polofolk
Nu skal man jo ikke kaste med æbler hvis man selv er et skrog, men jeg vil dog ikke undlade at bemærke at der det sidste ½ år er brugt MEGET tid bare på at indhente de simpleste oplysninger, indkradse manglende betalinger, indsamle udlånt landsholdstøj, huske folk på det ene og andet osv. osv. specielt vedr. polofolket.
For det første kunne denne tid have været brugt på noget mere fremadrettet, for det andet er det jo ikke lige nogle forhold der gør at arbejdet bliver mere interessant. Hverken for sekretariatet eller dem der udfører et stort stykke frivilligt ulønnet stykke arbejde.

Mvh.
Flemming Jørgensen
DKF

dorph
27-02-2003, 03:14 PM
Jo, frugtkastning er da en glimrende sport!
Vi er en ny del af DKF og har helt sikkert meget brug for hjaelp fra sekretariatet og andre grupper, saa tak for alle form for indsatser derfra. Men fx foeler jeg mig som menig dame-spiller ikke ramt af aeblet denne gang. Selvfoelgelig er det doed-aergerligt at "spilde" tid paa de kedelige administrative pligter, men det er vel ikke grund til ikke at kunne faa polo-elite paa dagsordenen i de rette udvalg?
Det er meget nemmere at lave en videre plan, naar man ved hvor man staar. Og det er ihvertfald ikke nemt at stable gode landshold paa benene til store konkurrencer paa kort tid!
Jeg haaber det bliver et godt landsmoede og et fortsat godt polo-arbejde i DKF. Foelg Anne-Mettes raad og faa jeres klubrepraesentanter afsted. :)

(Undskyld stavningen - engelske tastaturer.. :thumbdown)

Mette

feldtmose
28-02-2003, 08:27 AM
Hej

Dette er altså ikke et nyt problem det er jo ikke kun Poloholdet der står for dette. Jeg har været i forbundet i 13 år og der har altid været problemmer med at aflevere tøj tilbage osv. og det er alle forbundets roere, dette skal ikke være en undskyldning, for ikke at informere spillerne om hvor de står.

Jeg har stået inde på kontoret når taskerne med tøj er kommet retur uvasket og kastet ned i taskerne sikke en hørm og ulækkert arbejde der skal igennem og alle trøjer skal tjekkes på lister osv. jeg er da glad for det ikke er mig der skal lave det arbejde.

Jeg kan godt forstå at der er utilfredshed blandt herrene især, vm er overstået og så..... ja hvad så intet er sket.... ingen samlinger, hvem er træner, hvem gør hvad, skal der ske udskiftning på holdet skal træningen fortsætte eller er polo stoppet igen? INFORMATION ØNSKES

Damerne ja de er der bare...... de vil også gerne spille..... men det sker heller ikke noget, jo de laver selv samlinger tak til Odense igen igen.

Nu håber jeg at vi finder svar på alle vores spørgsmål indenfor kort tid så alle kan koncentrerer sig om det de vil polo, administrativt arbejde osv....

AsgerS
12-03-2003, 06:56 AM
DKF er i fuld sving, både politisk og administrativt. Oplægget er at der skal en stærk træner på udefra igen. Mit gæt er at det bliver Clyde. Der er stadig detaljer der skal på plads, men det sker formentlig indenfor den næste måned. Mit oplæg er derfor stadig: Træn! Træn! Træn!
Dem der mangler træningspartnere, må kaste en bold op ad en mur eller ro slalom mellem isflagerne :barbell:
Ligegyldigt hvilken løsning DKF arbejder sig frem til, skal vi alle i gear nu.

Da de sidste detaljer endnu ikke er på plads, ligger der selvfølgelig ikke noget fast mht. udtagelsesproceduren. Men, lur mig om ikke det bliver de bedste der kommer på. For at blive en af dem, der dermed får chancen for at spille bold på den grønne ø, har jeg et råd: Ro og spil bold... med andre ord: Træn!

Polohilsner, Asger.

dorph
12-03-2003, 08:26 AM
Tillykke til herrerne!

Fedt at Clyde er paa banen igen! Held og lykke med traeningen og EM :thumbup: (Indsat af Asger: Bemærk at Clyde og DKF taler sammen, men han har ikke sagt endeligt ja endnu!)

Nu haaber vi damer bare paa en smule stoette eller opbakning - saa maa pengene forhaabentligvis komme senere.. :confused:

Mette

Becks7
12-03-2003, 11:42 AM
Hey...polopeopleboys!

Jeg synes det lyder fantastisk at Clyden skal være coach igen i år! (Indsat af Asger: Bemærk at Clyde og DKF taler sammen, men han har ikke sagt endeligt ja endnu!)

Men sammentidigt betyder det også at der skal være sket fremskridt siden sidste år, ellers har jeg på fornemmelsen at han bliver en smule mere tyndhåret :gun:

Dermed kan jeg kun tilslutte mig Bedstefars råd om træning, træning og træning!

Zez znart

Jeppe Beckham :ninja:

AsgerS
07-04-2003, 02:52 PM
Så er det officielt: Dkf har indgået en aftale med Clyde. Han udtager og træner holdet igen, med en forhåbning om at vi kan blive endnu bedre.
Jeg har qva min fremskredne alder (overgåes dog af AM, Henrik og Simon) fået chancen for at hjælpe holdet og Clyde som assistenttræner. Henrik Møller, der fungerede som en egentlig manager sidste år, har til Clyde's fortrydelse, valgt ikke at fortsætte i den tidsrøvende position. Det betyder at praktiske spørgsmål med fordel kan stilles til mig.
I denne uge skal en hel masse ting falde på plads. Det drejer sig om budget, transport, turneringer, udtagelse og træninger. Jeg giver selvfølgelig besked om beslutninger og planlagte samlinger når de ligger fast, men alle interesserede, der iøvrigt mener de kan være blandt de 16 bedste i Danmark, må gerne sende mig deres E-mail adresse, samt evt fortælle hvilke weekender fra maj til EM i august, de ikke kan deltage i stævner eller træninger. Blot for at give mig et bedre overblik.
Er der nogen fra sidste års bruttohold der ikke er interesserede i år, vil jeg meget gerne vide det, ligesom jeg meget gerne hører fra folk, der er i tvivl om deres muligheder.
Asger.

Pixi Inzaghi
09-04-2003, 02:00 PM
Jeg vil bare ønske Asger tillykke med posten som jeg ikke mener kan bestrides af en mere kompetent person end ovenstående.. Håber jeg får mulighed for at træne under dig oldie

AsgerS
09-04-2003, 09:21 PM
Tak. Der er mange der smiler og ønsker mig tillykke. Indtil videre er det dog blot en hel masse frivilligt kordinationsarbejde der forestår.
Jeg håber ikke folk er glade fordi de slipper for at have mig på banen.... :)
Clyde har sendt mig en række mulige datoer for samlinger. Jeg kigger på det i aften (onsdag) og sammenholder dem med vores stævnedatoer mm. Jeg satser på at der ligger nogle datoer fast inden ugen er omme!

Polohilsner, Asger (tidligere landsholdsspiller :waah: )

Pixi Inzaghi
10-04-2003, 01:53 PM
Hey asger.. vi har juniorsamling lige efter storebededag

AsgerS
13-04-2003, 10:09 AM
Jeg venter stadig på den sidste tilbagemelding fra Clyde. Informationerne kommer nok først ud mandag.
Sorry, Asger.