PDA

View Full Version : hvilken lim skal jeg bruge?

Lang
24-02-2003, 04:14 PM
Hej

Nu har jeg fået en ny pagaj og kan næsten ikke vente med at komme ud at prøve den. :headbang: Jeg overvejer dog hvilken lim jeg skal bruge. Jeg blev noget forskrækket efter jeg destruerede min gamel pagaj da jeg forsøgte at skille den. Den var limet med epoxy. Det har måske bare været mig selv der ødelagde det hele. Jeg har hørt nogen snakke om noget kogelim eller lign. Kan det anbefales eller er epoxy det bedste?

jeg kan stadig ikke finde ud af i hvilken vinkel jeg skal skive den??? :confused:

Lang

jacob11
24-02-2003, 05:25 PM
Hej Lang,
Epoxy er den eneste løsning, alt andet holder ikke :D

angående vinklen, må du prøve dig frem ved at lime den ene side først(den side hvor du holder fast hele tiden), og tape den anden med gaffa så kan du prøve at ro med den indtil du finder den rigtige vinkel.......
når du så har fundet den rigtige vinkel......ja, så limer du den!!
(husk at sæte nogle streger på skaft og blad, så du ved hvordan bladet skal sidde, når de nu skal samles igen...

en ting til, du skal ikke tænke på gradtal, du skal bare lave den som du vil have den, det er meget individuelt hvad man har det godt med.....jeg spiller med 57grader, Asger nok med 90+ og pixi omkring 0 grader.

held og lykke.........

og tillykke med den nye pagaj.........jeg er lidt misundelig :p

Jacob :worship: