View Full Version : Kanupoloentwicklung Weltweit
Schlage vor wir als vorausdenkende Schweizer diskutieren hier die Kanupoloentwicklung in der nahen Vergangenheit und in Zukunft. Was meint ihr dazu??
diskussionspunkt 1: An der WM in Edmonten sind bereits 56 von 60 Startplätzen besetzt. Teams aus 27 Nationen nehmen Teil.
was isch denn mit dir los? finde mir sötted nöd gross über d'welt diskutiere sondern besser über d'schwiz!!!
trotz allem no kurz min kommentar:
also ich finds cool wenn meh natione spieled aber das nume 10 teams bi de u21 dörfed spiele find i recht minimalistisch!!!!
zur schweiz: ich glaub mir sötted erst vor üsere huustüre putze bevor mir vor andere gönd go suber mache!! also wie bringed mir meh cooli sieche is polo? zum beispiel: juniore, teams und vor allem clubs!!!!
wie bringed mir üses niveau ufes höchers und zwar nöd nume für d'nati sondern für alli teams?
wie bringed mir üsi refereeleistige internationaler?
wie chömer endlich mohl provesioneller werde?
das sind doch alles frage wo wichtiger sind wie: wie bringed mir polo weltwiit besser oder gar wie bringed mir polo a olympia!
so es gaht jetzt wieder wieter mit Assembly Language im extrem interessante fach Computertechnik2.:confused:
Jan, du dörfsch natürlich au öppis vo dä Schwiiz dri schribe, aber ich han jetzt mol Lust uf Weltweite Diskussionen. Globalisierig macht au vor äm Kanupolo nös halt. Über die Grenzen schauen nicht SVP!!
und das mit de SVP vo somene öpfelbuur wie ihr?!?!? nei klar ich verstah das scho.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.