View Full Version : Bologna
Ciao Zäme
In erster Linie:
Danke Bene, dass du da gut recherchiert hast.
Ich bin der Meinung, dass das eine super Idee ist! Früh im Jahr, es gibt Praktik... Also ich bin dabei!!!
Marc, brauche in dem Fall ein Absenzenschreiebn für s'Militär =)
Gruess Philipp
ahoy
du stucki söttisch doch amigs no datum, grund etc angeben, dann komme ich auch drauss :confused:!!
also wenn du das turnier meinsch wo nume 1 tag gaht. denn bin ich für training i de ch, will für ein tag nach bologna röste. na ja!! klar gihts praxis aber bis jetzt selbe teams wie in udine das giit nöd allzu viel praxis.
gang jetzt i d'schuel
dä jan hät scho rächt 1 tag mit 2x 4h auto isch chli *******e....ich säg ihne mal, dasss das turnier zumene guete ziitpunkt isch, aber für ein tag ussert für die teams um bologna zwenig isch für dä afahrtswäg...
Ich sehe das mit Bologna gar nicht:
1. Nur ein Tag Turnier
2. Keine rechten Teams, machen wir lieber Trainingslager
3. Weiter Weg
Sollten sich aber noch bessere Teams anmelden und das Turnier auf 2 Tage ausgedehnt werden wäre ich dabei. Wenn ein paar sind die das Turneir unbedingt spielen wollen, können sie sich ja zusammentuen und so gehen!! Spricht ja nichts dagegen!
mfg
turnier findet nun sa und so statt wie ihr sicher im andern teil ds forums gelesen habt...
diä idee mit äm trainingslager isch sicher guet nur find ich, dass mir so vill turnier wie möglich spille sötted, da mir ja nöd die möglichkeit händ inere liga zspille, wo 5 wichtigi turnier amene tag häsch und bi jedem gfordert bisch...ich glaub au, dass mer amene turnier au wenn sniveau, obwohl ich die mannschafte nöd so kenn sicher sich um äs x-fachs verbessere cha und meh bringt, wie äs "normals2 training...
ahoy
ich gseh das ähnlich wie de andi. falls aber topteams chömed denn vamos aber sust bliibed mir und trainiered! mir händ na gnueg spiel das jahr und für die strecki?!?!
aber was dänked die andere 5-6 lüt. es diskutiered da immer nume die gliiche!
schöns we
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.