View Full Version : Was lauft am Kaderzusammenzug am abig?
So da wär en Thread zum chli drischriebe denn müend mir kei spams verschicken und usserdem wirds forum wiedermal chli benutzt.
viel spass
marius
16-02-2008, 01:35 PM
hei el tschiberone! denn spam ich halt das forum voll!
aso ich bin für beides. am samstig go bowle tönt gemütlich und ebe nacher chönntemer jo wiiter is pirates oder so... am sunntig go boarde isch immer cool und das funktioniert au nach ere party am samstig :)
es chönnt warschinili au no eine oder zwei zu mir go penne cho, aber vom züri oberland hend jo all nöd soo en wiite heiweg...
aber het denn niemer vo eu es feriehuus ide berge? das wär jo s genialschte...
aber ebe. das wär mol mini meinig dezue
ciao!
Andreas Ba
16-02-2008, 01:50 PM
Ich bin bekanntlich nöd so dä Skifahrer, isch wil mini Beine d Muskle vom Oberkörper eifach nöd möged träge! Ich fänd easy Skifahre wegloh, auch unter der Gesichtspunkt, dass ein zusätzlicher Snowbordtag für einige auch ein beträchtliches zusätzliches Verletzungsrisiko bedeutet. Wenn aber fast alle gehen chum ich notürlich au mit und zeigs eu mit mine Bigfoots!!!!!!
mfg AdG
ja ja de andi!! wenn du gasch chum ich au!!! denn mach di döt au no so richtig alle!!
snobl
16-02-2008, 03:02 PM
denn machemer demfall was easy am abig und gönd am nächste tag go boarde und skifahre! so ich bin ab morn sunntig bis am nächste samstig weg. vu dem her ghört mer sich denn eifach inere wuche und organisieremers denn, es sei denn es wett jetzt scho öper freiwillig id hand ne?!:) gueti wuche und guets training
bin jetzt di ganz wuche weg gsi und mäld mich halt erst jetzt...
ich bin klar däfür, dass mer am sunntig öppis zäme mached, will in letzter ziit gsht mer sich nur churz am turnier und zoggt chli zäme aber so richtig öppis zäme mache wie frühner?dad gits eigentlich fast nüme...zäme in usgang find ich chli ä alibi üebig, dänn würdemer lieber bi öpperem chli go znachtässe und so...
und wiso nöd id berge und eim vo eusem nationalsport nachgah? und bezüglich verletzig: sit wänn argumentieremer so?(ab jetzt wird au mit äm auto nur no 80 gfahre..)
nei ich mein mir chönted ja go bi öpperem gmüetlich go znacht ässe und ich wär dänn am nachste tag strk däfür, dass mir uf piste gönd. mir chönd ja an än ort ane, wo mer au schneewandere chan...
marius
16-02-2008, 06:05 PM
hoffentli chochsch du guet, bene! und merci für d iiladig :D
freu mi au ez scho uf de andi uf de bigfoots :) und de pro-skifahrer jan.
ich haus ez emol e wuche lang go üebe in schnee!
ja bene ich find dini idee au guet aber ich frag nume wo und wer will/chan choche? leider gahts im bootshus nöd will döt ja scho beleit isch. i welles gebiet wämer eigentlich gah? häts bis denn no schnee? und wo isch de rest bi dere diskussion?
wegem choche muess ich mal luege, vielllicht chömmer öppis bi mir mache...schnee häts no bin erst rad hüt vonere wuche uni-im-schnee heicho er isch chli härt aber suscht super. wie wärs mit engelberg?
was meined ihr?
marius
16-02-2008, 08:25 PM
ja tönt vo mir us in ordnig. ebe wie gseit, ich bin offe. öb gemütlich chöcherle oder go bowle, ich bin debi. bowle fändi bis ez aber fascht am coolschte. engelberg isch chli wiit, oder? bin no nie det gsi... aber toggeburg oder flumsi wär doch no ide nöchi?...
jedefalls, ich verabschied mich id ferie! schöni wuche!
ich find bowle eher langwilig... engelberg isch vo zh ca.1,5h unds toggeburg 2h und flumserberg isch scho ok aber wär chli äs afängergebiet...
bin immer no für bowle und denn am so alli zäme go paddle und trainiere oder go spiele falls es s'wätter zueloht. konkurrenz gaht au nöd go skifahre(will bi de einte nöd gaht wills flach isch bi de andere gahts nöd will döt summer isch aber im Juli müend mir sie alle mache!!!!) also trainieret mir aständig hart. lass uns hart arbeiten und dann die kängurus und holzsockelischuhe schnitzer alle mache!!!
Fänd ich au no än easy Idee das mit em trainiere! Mir isch aber egal, mir chönd au go Skifahre! Ihr müessted denn eifach nöd enttüscht si wenn ich eu uf em gefrorenen Wasser mit minderwertigem MAterial abtröchne.
- z'Nacht esse zäme isch top
- Bowle isch top!
- nachher in Usgang findi nid guet, wel ziitlich und nöd ganz fit ufs board/ski chunt meischtens nöd guet, bimene rudel übermüätige jungs...
- Snowboarde ja findi guet... (Falls Toggenburg, chömmer au us Pfyn starte)
Alternative Sonntag:
Bei warmen Wetter allenfalls aufs Wasser? +Spielen?
päsce
25-02-2008, 09:41 AM
aloah leutz...
han dänkd chönt au mal min kommentar dezue geh. :rolleyes:
wie xehds eigentli mit de U21 us am samstig abig und suntig?
sind die am schmolle odr was...? es bizli :cheers: wür sho dineligge odr?!
päsce
schön dass du das forum au entdeckt häsch! du kei ahnig was bi eu lauft, muesch halt mal de coach frage de weiss es wahrschinlich au nonig :D!
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.