PDA

View Full Version : "kontakt-annonce"

Lang
09-02-2003, 05:51 PM
Hej allesammen

Her i Troense er folk ikke så tændte på at tage til udlandet :egypt: og spille så vi har droppet at forsøge at sende et hold ud i verden. :mad: Det betyder dog ikke at vi alle mangler lysten. Så hvis der er nogen der overvejer at tage til nogle stævner, men ikke kan stille et helt hold og mener at I kan bruge os (eller bare nogen af os - vi tager hvad vi kan få) er I meget velkomne til at kontakte os. Jeg vil tro at vi max er 4 personer som har lyst og har tænkt os at træne "rimeligt" seriøst i år. :ninja:

lang

jacob11
10-02-2003, 03:48 PM
Hej Lang,
Det kan være at vi kan bruge dig og evt en mere om 2 uger i Götingen..........jeg havde givet op men så så jeg din annonce.........jeg troede kun det var min klub der er ugidelig og doven :silly: .

jeg finder lige ud af om det er relevant imorgen.........måske er det forsent at melde sig til, men i fremtiden ved vi at det er muligt at lave nogle blandede hold og tage afsted til udlandet.

Hvis du finder en turnering, og mangler spillere er jeg altid interesseret :thumbup:

Jacob :ninja:

Pixi Inzaghi
12-02-2003, 05:16 PM
jEG VIL MEGET GERNE VAERE MED...

pIXI

jacob11
13-02-2003, 05:02 PM
Hej Pixi,
Desværre bliver det ikke til noget!
Jeg kan ikke få kontakt til arrangøren!!
Og vi har ikke nogen bil at køre i......øv!!! :confused:
Men jeg er glad for din interesse :worship:
Hvis nu I finder en turnering og mangler en spiller...........så er jeg altid til rådighed :barbell:
Jeg vil gerne ud og tæve nogle tyskere(eller komme seriøst til skade i forsøget) :D ????

Men andre jeg er desparat, jeg er ude med riven efter nogen der vil spille nogle kampe i udlandet!!! HJÆÆÆÆLP!!!!! :waah:

er der ikke nogen der vil spille med mig..............udover pixi(ikke fordi du ikke er god nok..........du er jo den bedste :worship: )

jacob :karate:

Lang
13-02-2003, 05:14 PM
Så så Jacob, det skal nok gå. :hump:

Jeg vil også meget gerne med ud at spille med sådan to dygtige landsholdsspillere hvis det kan lade sig gøre.

Jeg regner med at min nye pagaj kommer til at gøre forskellen.......eller?......når jeg da får den og begynder at træne osv. Så håber jeg det kommer!!!!!

lang