PDA

View Full Version : Næsten ingen tilmeldte til Stormødet!?

Peter(Holte-DK)
28-01-2008, 11:56 PM
Hej polofolkens

Jeg har netop erfaret at der næsten ingen tilmeldte er til polostormødet 6. feb.!!!
Er der ikke nogen der vil deltage i udviklingen af kajakpolosporten i fremtiden???
Det kan vel kun skyldes almindelig forglemmelse, da jeg går ud fra at folk er interesserede i at finde ud af hvad der foregår i DKF og hvad i vores eget udvalg?!?
(Ellers også er invitationen bare ikke nået ud til alle kajakpolo interesserede??!)

Se at få tilmeldt nogle folk, så vi kan få diskuteret fremtiden for kajakpolo i Danmark. Det er vigtigt med denne evaluering af sporten og hvad vi kan og skal gøre for at få flere spillere, få flere penge, få bedre turnering, få bedre uddannelse mm.

Send en mail til Karen Moldrup DKF på karen.moeldrup@kano-kajak.dk
HURTIGST MULIGT – NU!

Mvh. Peter Sørensen

Peter(Holte-DK)
29-01-2008, 12:29 PM
Jeg var desværre for sent ude... Mødet er allerede blevet aflyst har jeg netop fået af vide!

Der bliver formentlig afholdt en workshop om kajakpolo på Årmødet den 29-30. marts (med al sandsynlig i Roskilde på Scandic). Endelig invitation følger og vil blive sendt til klubberne inden længe, så HUSK at kontakte jeres respektive bestyrelser og prøv om I ikke kan få en plads eller to ved årsmødet!
Det er vigtigt at vi er repræsenteret så forbundet (især de andre store klubber der kun tænker Elite kajak), ser at vi vil det her!

Mvh. Peter