PDA

View Full Version : zueri buebe

uilly
07-02-2003, 04:18 PM
hy zuerii buebe und meitlis(s'get ja bekanntlich meh meitlis i eusem club als buebe..obwohl nur ei frau i eusem club isch..und d'ilona)
I'm a member too now! but you have to know that I'm one of the ****ing royals...one of the suisse royal familiy!
So...if you wona write mi a message, pleas use my reale name....King Uilly 8.....oder halt eifach nume König...
uf jede Fall schriib ich super guet Englisch und drumm sägi jetzt mol nüd me...Zugfahre chani uf jede Fall au mega guet....so lang, dass gits gar nöd!
o ja
Gruess
Uilly

pab
10-02-2003, 04:01 PM
location: luzern / new york ??????? hhhhhhaaaaaalllllllooooooo!!!!!!!

bitte korrektur einfügen: grosswangen / hitzkirch

gits gar nöd, ja ich weiss bi mier staht au züri, aber in anbetracht dessen dass rüeschlike im verlauf vo de kommende städte evolution sich vom suburbane vorstadt dorf zumene trendige stadtkreis vo züri entwickle wird müess in annahm gno werde, und drum isch rüeschlike = Züri! aber da gits sicher es paar architektur studis a de eth wo das besser wüssed.

taiiler prühléé, inkognito, im fall!

ps: züri for stimmbeteiligung!!

ilja
11-02-2003, 07:04 AM
he jungs
sind doch einfach still!!!
wenn einä an zürcher isch dänn ich oder no dä sevi aber dä sevi wohnt ja jetzt au in dä aglo wie dä pablo!!!
also du inner-ch und du hurä teebütel sind eifach still !!!!!!!

uilly
12-02-2003, 01:26 PM
irgend so ne geile siech hed grad schnell chli stoff gä....hm :barbell: sorry gäll ilja......munni scho säge!!gäl

snobl
16-02-2003, 12:41 PM
nur so nebed bi hät de herr inner-ch voll abgluset bim 4km test am samschtig. **** de siech hani fertig gmacht!!!

Mirko Günther
17-02-2003, 03:10 PM
wer den Jockey ärgert kriegts mit den Pferden zu tun!!!

also laßt den Ilja in Ruhe sonst krachts!!!! :guns:

Hi Ilja deine Freunde sehen alles!! :cool:

Gruss Mirko

uilly
20-02-2003, 01:57 PM
na ja marc...wer zuletzt lacht lacht am Besten! Oder uf Tschechisch: blbetz di vole clits che därli täto voda wenzelplatz!
verstande du riise chines!!! :karate: