PDA

View Full Version : oeps

BigD
07-02-2003, 11:35 AM
oh, per ongeluk een thread geopend, nou ja, waar willen jullie het over hebben? :guns: :gun: :stupid:

japse
07-02-2003, 01:06 PM
join the club het is mij ook al een keer gebeurt maarre ik weet niet waar we het over moeten hebben trainingen?

BigD
07-02-2003, 01:14 PM
oh ja maandag volgende week 8 uur vergadering in de ZP kantine. ŽEvaluatieŽ Groningen:

Bijvoorbeeld:
-de uitslagen waren niet zo heel goed, hebben we wel genoeg bier gedronken?
-het wedstrijdprogramma, iedereen is opeens mysterieus ziek, worden erop de Antillen ook polo toernooien gevaren

etc..

japse
07-02-2003, 01:24 PM
ik sal er zijn
:D

Kaninchen
07-02-2003, 01:30 PM
count me in !!!!!!!!!!!!!

o ja ben bezig met een site waar zwetplassetrs gebruik van kunnen maken net zoiets als dit maar dat nederlands :welcome:

Dummy
07-02-2003, 01:54 PM
over maandag, gaan we om 7 uur nog trainen?? varen/halteren ofzo :bfire:

japse
08-02-2003, 09:29 PM
als ik me beter voel als vandaag wil ik best wel halteren, maar varen in het donker is niet zo handig probeer dan maar eens de ogen op de bal te houden dan is het meer de bal op je ogen,.

ik moet ernst ff vragen voor dat spul om me zitje vast te zetten en dan moet eerst die boot ff drogen dus ik weet niet of ik ga varen of ik moet weer ff in het slagschip maar dan varen jullie me er uit (niet dat jullie dat niet doen als ik in een ander bootje vaar)
ben er wel maandag in iedergaval om 8 uur om te :barbell: en zo niet dan bel ik ff

BigD
08-02-2003, 10:01 PM
Originally posted by japse
ben er wel maandag in iedergaval om 8 uur om te :barbell: en zo niet dan bel ik ff

Nee Jaap, om 8 uur gaan we vergaderen , :cheers: dus en niet :barbell:

Ik voel me beroerd dus ik ga niet trainen alleen vergaderen