View Full Version : nationale dames ploeg ???
rainer
06-02-2003, 10:17 PM
op het propaganda tornooi in charleroit heb ik gezien dat charleroit ook een dames ploeg hgeeft die niet slecht is ik denk zelf dat ze toen van de belgische dames ploeg .
maar hoe zit dat nu moesten die ook willen meedoen in de nationale dames ploeg ??
wat moeten ze daar voor doen om mee te kunnen spelen ??
rainer
06-02-2003, 10:20 PM
Originally posted by rainer
ik denk zelf dat ze toen van de belgische dames ploeg .
sorry ik denk zelf dat ze van de belgische dames ploeg wonnen ?? ..typ foutje..
Evelien
07-02-2003, 08:21 AM
Ja Rainer,
de dames van Charleroi hebben van ons gewonnen 11 november.
Maar dat was ook de allereerste keer dat het nationaal team speelde.
En ze kunnen ook meedoen met het nat. damesteam. Ze werden gevraagd door de coach, maar ik denk dat ze geweigerd hebben. Ze hebben nu zelf een damesteam en willen zo spelen.
Ik heb gezien dat ze meedoen op hun tornooi.
Groetjes
anneke
07-02-2003, 03:18 PM
hey rainer,
Ik heb met Fabienne van Charleroi gesproken en ze vertelde mij da ze gene tijd had vor de nationale ploeg! Jammer natuurlijk!
Groetjes An
rainer
07-02-2003, 06:09 PM
ja want ik von dat ze toch tamelijk goed kunnen spelen he die dames maar natuurlijk was de dames ploeg van belgie niet de vaste dames ploeg of wel ??
anneke
08-02-2003, 10:27 AM
Da was een wedstrijdje en daar mochte alle dames van Belgë, denk ik, met mee spelen en daar werd dan natuurlijk gezien naar de capaciteiten enzo he. Maar de selectie van de dames wordt de volgende training bekend gemaakt en die zal vallen op 15 maart!
Nog ffkes afwachte he
groetjes An
rainer
08-02-2003, 04:52 PM
is dat dan is zwevegem ??
scroll
09-02-2003, 10:39 AM
15 maart is nen zaterdag rainer. geen zwevegem dus.
Den dag derna wel (de 16de héà
GReets Pieter
anneke
09-02-2003, 08:00 PM
hey rainer,
ja da is inderdaad ni in Zwevegem
De nationale training zal doorgaan in den wezenberg in Antwerpen van14u tot 20 u waarschijnlijk!
groetjes An :bunny:
kajakkoen
09-02-2003, 08:04 PM
Even ter verduidelijking,
Alle kajakpolospelende dames van België komen in aanmerking om deel uit te maken van de Nationale Damesploeg.
Eke kajakpolospelende club is dan ook aangeschreven in september 2002 omeventuele leden te verwittigen van een training op de Blaarmeersen in oktober.
Veel spelende dames, sla me dood als er vergeten zijn, zijn gevraagd, aangeschreven of gebeld.
De keuze om al dan niet mee te doen ligt uiteindelijk bij hen, een reden moeten zij zelfs niet opgeven.
Het eerste tornooi die een deel van de in aanmerking komende dames gespeeld hebben te Charleroi was een succes. Zij hebben de finale gespeeld tegen Charleroi, en zijn in de verlengingen met een golden goal nipt verslagen.
De eer van de eerste zilveren beker komt hen dan ook volledig toe.
Er zijn momenteel een stevig aantal enthousiaste dames waaruit op 15 maart een uiteindelijke selectie zal worden gemaakt, vooral berustend op een aantal objectieve criteria .
Na selectie zullen de clubs hiervan worden verwittigd.
Meer info zal regelmatig of op aanvraag worden verstrekt, het is niet de bedoeling er een geheim "clubje" van te maken.
Koen Van Avermaet
Trainer Damesteam Ad interim. :)
anneke
09-02-2003, 08:08 PM
hey koen merci he, kwas eigelijk al op uw reactie aant wachte :-)
Evelien
10-02-2003, 07:53 AM
Hey Koen,
Wanneer valt die 'ad interim' weg? Wanneer beslissen ze nu eindelijk?
Groetjes Evelien
michele
10-02-2003, 07:56 PM
My flemish is not excellent, but I think I understood this thread. It is great news that the womans team is developing!! It is very difficult to have a first national team at a European or World championship!
I hope we will see and play against your national team at the European championships here in Ireland!! :lepr:
Congratulations! Well done to all you hard working woman polo players!!
:worship:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.