View Full Version : wie is er de kampioen ??
rainer
06-02-2003, 07:19 PM
welk polo team is er eigenlijk het beste in nederland ???
devender ??? of welk ?? :cheers:
michielv
07-02-2003, 05:51 AM
De huidige NL kampioen is Deventer. Geen idee wat Groningen gaat doen maar ik denk dat dat nog wel even zo blijft.
Unregistered
09-02-2003, 08:32 PM
waarom zie ik telkens een belgisch vlaggetje op het nederlandse forum? Is dat niet voor nederlanders dan? kunnen seppe en kompanen niet geweigerd worden?
michielv
10-02-2003, 07:03 AM
Waarom zouden ze hier niet mogen posten? Als het over polo gaat.. Bovendien, is het niet leuk om te zien dat ze toch hier komen om vragen te stellen? ;-)
Dummy
10-02-2003, 09:05 AM
van mij mogen ze wel wat vaker hier komen, brengt wat leven in de brouwerij :D
Originally posted by Unregistered
waarom zie ik telkens een belgisch vlaggetje op het nederlandse forum? Is dat niet voor nederlanders dan? kunnen seppe en kompanen niet geweigerd worden?
Ze moeten jou wijgeren, gsus wat ben jij zwak zeg! alsof het wat uitmaakt. :bang:
Unregistered
10-02-2003, 11:06 AM
Hallo jonge held uit wormer.
wat betekent wijgeren eigenlijk?
Unregistered
10-02-2003, 11:12 AM
er staan 2 belgen voor het verkeerlicht.
Zegt de ene: "het is groen"
Zegt die andere: "een kikker"
japse
10-02-2003, 03:41 PM
wat maakt het nou uit of er belgen zijn op een nederlands forum zijn de nederlanders zijn tog ook bij de belgen. :welcome:
en ze spreken allebei nederlands hoor dus je kan het gewoon lezen als nederlanders :hump:
rainer
10-02-2003, 03:53 PM
??? ik weet niet wat ik verkeerd doe hier op dat forum ...
weet je wat ik wel spijtig vin dat je zo laf bent om u nog niet eens te kunnen registreren . durft u het niet zeggen onder een naam ??
ik zit hier op het nederlands forum omdat er hier goed gediscuseert word en veel plezier word gemaakt met die mannen van de zp !!!!!
blijven :cheers: he jongens !!
greetz rainer
rainer
10-02-2003, 03:54 PM
er staan 2 belgen voor het verkeerlicht.
Zegt de ene: "het is groen"
Zegt die andere: "een kikker"
goede lol ga ze zeker doorvertellen aan men neefje van 3 jaar !!
:kiss:
Hallo jonge held uit wormer.
wat betekent wijgeren eigenlijk?
Dat is weigeren maar dan verkeerd geschreven.
Leuk joh zo'n mop !! Echt lol met jou.
Maar op dit moment :
Ben jij de genen die een flamebait uitdeelt
Ben jij de genen die offtopic gaat
en daarbij ook een topic verziekt.
IP block dus =)
of tyf lekker op, en ga lekker andere mensen lastig vallen dan alleen een beetje zielige moppen te vertellen.
rainer
10-02-2003, 04:13 PM
ja lach eens met andere mensen jong !!
goed gezegt rick ik geef je 100 procent gelijk !!!!!
in helmont zullen we samen belgisch :cheers: drinken !!!!!
Jongens laten we het leuk houden hier op het Nederlandse gedeelte van dit forum. Voor de ZP ers en de Belgische buren laten we het negeren en er niet op ingaan. Er zijn soms mogelijkheden om na te kijken wie er ongeregistreerd post.
Erwin Roos
japse
10-02-2003, 06:32 PM
Originally posted by Roos
Jongens laten we het leuk houden hier op het Nederlandse gedeelte van dit forum. Voor de ZP ers en de Belgische buren laten we het negeren en er niet op ingaan. Er zijn soms mogelijkheden om na te kijken wie er ongeregistreerd post.
Erwin Roos
goed idee, ik stem voor :D
Martijn
10-02-2003, 07:53 PM
Heren,
En dames natuurlijk ook...
Bij deze wordt deze discussie gesloten, en ik meen dat het iedereen wel duidelijk is waarom.
Verder wil ik iedereen vragen nog eens na te denken over de bedoeling van een bericht voordat men op submit drukt.
Met vriendelijke groet,
Martijn
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.