PDA

View Full Version : Bestilling af Mega kajakker

MadsM
06-12-2007, 05:08 PM
Til info -
Så er det tid til at bestille Mega polobåd, hvis det har interesse...
Prisen er næsten som sidst, -£540 med farvet dæk, + £40 med klart dæk.
Alle både har fået et ekstra lag carb./kev. i siden (fra hoften og frem til fodspark), samt ekstra lag under næsen. Leveres med Badger fodspark og bumpers. Kontakt Kayak & Trek for bestilling. info@kayaktrek.dk
Frist for bestilling: 18. dec.
Levering forventes marts 2008, -som det ser ud nu....

Mvh
Mads

johnnie (GIV)
02-01-2008, 12:25 AM
Hej Mads
Vi her fra GIV Kajakpolo har bestilt en 5 - 6 kajakker gennem dig, hvor mange endte det med at blive i det hele?
Venlig hilsen
Johnnie

johnnie (GIV)
07-01-2008, 08:02 PM
For lige at spinde en ende her - Mads svarede mig på ordinær mail hvor han kunne hæfte listen med - der er bestilt 13 megakajakker denne gang. Vi venter spændt - og håber på at se dem i marts :)
Johnnie

AsgerS
11-07-2008, 02:32 PM
Peter Lillelund får en ny dame/junior/let spiller båd hjem, der skulle være værd at teste.

Mai-Britt og jeg har købt nogle nye Double Dutch pagajer hjem til videresalg gennem PaddlersChoice, hvor bladene er mindre end normalt. De virker ligeledes rigtig gode til samme målgruppe, der kan opnå højere kadance.

Dynamic, den Hollandske superbåd til store stærke spillere, har vist de første svaghedstegn på to eksemplarer, der er gået op samlingen (den er ellers Seamless :-) så forvent heller ikke her en usårlig båd.

Og min kommentar... køb aldrig udstyr du ikke har prøvet først, og når du prøver. husk at sædeindstilling, bumbperplacering, valg af sæde, layup, skivning på pagaj, længde på pagaj mm. har betydning for hvordan det du tester opleves.

AsgerS
04-08-2008, 09:30 AM
obs, den Hollandske Dynamic, der er lidt tung at danse med, kommer nu i en mindre version. André fra Holte forventes at få den første. Bemærk at den ligesom de Kiel'ske både får delvist integrerede bumbers.