PDA

View Full Version : Breedtesport/ jeugdtoernooien in 2003

michielv
03-02-2003, 06:06 AM
Hoi allemaal,

Voor jeugd & beginners proberen we dit jaar een serie toernooien te houden zodat meer mensen de smaak van kanopolo te pakken krijgen.

Op het moment hebben we een paar data:

4 mei - breedtesport toernooitje gewest Zuid bij Viking Venlo
10 mei - breedtesport toernooitje bij Kanocentrum De Piet
aan het Veerse Meer te Zeeland.
29 mei - Hemelvaarttoernooi

Daarnaast wil ik gaan regelen dat er na de competitie in Rotterdam (ervanuitgaande dat dat inderdaad allemaal doorgaat) bij Natsec ook een instuif/introductie gehouden wordt.

Meer informatie bij het bekende adres: wlely@xs4all.nl of michielv@xs4all.nl. Martijn weet ook een hoop maar die is nu even aan het afstuderen ;-)

Groetjes,

Michiel

Unregistered
03-02-2003, 03:20 PM
Ohhhh.... We hoeven ons in de maand mei dus niet te vervelen. En waar moeten we met hemelvaart naar toe? Is dat al bekend of proberen jullie nog een club te strikken? Wij (Utrecht) hadden er al eens over nagedacht, het zou namelijk een mooie promotie zijn voor het UKC-poloteam. Het probleem is dat we geen plek hebben om een veld uit te leggen, waar ook nog een scheidsrechter langs kan hollen. (Tenzij je tussen de fietsen in de gracht wil spelen).

Cor

BigD
03-02-2003, 04:16 PM
Hoi Michiel,

heb je al een organiserende vereniging voor je breedtesport toernooi op 28 juni? Anders willen wij wel wat doen in Wormer, we hebben dan al steigers liggen i.v.m. de Open Dutch marathon die we de dag erna organiseren, dus dan hebben we de mogelijkheid om de scheids(en) alles te laten belopen.

Laat het maar weten of we wat voor je kunnen doen.

Groet,
Dennis van den Heuvel
Zwetplassers

rainer
03-02-2003, 04:22 PM
is er nog plaats op het helmont tornooi voor nog een ploeg ?

antonio
03-02-2003, 05:00 PM
Er is nog wel plaats Voor een team denk ik maar dan moet je even een email sturen naar joris.heesakkers@zonnet.nl dan weet je het zeker kijk ook maar eens op de site van de helmvaarders www.helmvaarders.tk

Groetjes Antonio
Helmvaarders Member :barbell:

michielv
07-02-2003, 06:07 AM
Originally posted by BigD
Hoi Michiel,

heb je al een organiserende vereniging voor je breedtesport toernooi op 28 juni? Anders willen wij wel wat doen in Wormer, we hebben dan al steigers liggen i.v.m. de Open Dutch marathon die we de dag erna organiseren, dus dan hebben we de mogelijkheid om de scheids(en) alles te laten belopen.

Laat het maar weten of we wat voor je kunnen doen.

Groet,
Dennis van den Heuvel
Zwetplassers

Hoi Dennis,

Ik had het plan iets bij Natsec te doen maar als jullie tijd/zin/gelegenheid hebben: graag!

Rond die tijd willen we bij Natsec toch ook een soort instuif/kennismakingsdag houden voor mensen die tijdens de wedstrijden in Rotterdam geinteresseerd zijn geraakt maar dat is heel andere koek dan een toernooi.

Hebben jullie de beschikking over een veld enzo? Misschien heeft QV nog materialen?

Hemelvaart: Cor, voor zover ik weet is er nu nog geen locatie bekend, we willen graag iets een beetje centraal in het land. Utrecht zou geweldig zijn. Is er een mogelijheid een soort drijvend vlot ofzo (zoals bij de windhappers) neer te leggen? Is niet ideaal maar dan kun je toch een beetje scheidsen.

Mail of bel anders effe om dingen kort te sluiten, ook met materialen als velden, doeltjes enz.

Jottum, nog effe en de kalender raakt echt vol met breedtesport wedstrijden :thumbup:

Groetjes,

Michiel

BigD
07-02-2003, 12:28 PM
Hoi,

ik stuur je een e-mail Michiel, dat veld komt wel goed.
enne... Hemelvaart toernooi in Utrecht lijkt me een prima idee.

groet,
Dennis

Cor
12-03-2003, 03:08 PM
Waar kunnen we inschrijven voor het toernooi in Venlo? Het contactadres op de kalender lijkt niet te werken.

Cor

Captian
14-03-2003, 07:40 PM
Ha die cor,

Probeer erikveentje maar. Hij is van Viking in Venlo en hij is ook een lid van deze pagina.

De groeten,

Kris

ErikV
17-03-2003, 09:13 AM
De kanopolocommissie van de kanovereniging Viking is in zijn geheel afgetreden. Er was enorme onenigheid met het bestuur over de aansprakelijkheid van commissieleden en zoals altijd geld.

Of het Vikingtoernooi doorgaat weet ik niet.

Ik heb zo mijn twijfels. Omdat ik denk dat de Viking alleen een goed toernooi wilt houden. Maar ik heb even winterstop want ik ben het allemaal behoorlijk beu.

Woensdag 26 maart is de algemene jaarvergadering hier wordt wa*****ijnlijk de commissie geherstart. Ik zal hier niet aan meedoen, ik wacht nog een jaartje totdat ik zeker weet dat de vereniging voor 100% achter het kanopolo staat.

ik verwacht wel dat het eerste viking team dit jaar naar toernooien gaat.

Doei,
Erik Veenje

ik wens iedereen in ieder geval veel vaarplezier toe! Of ik ook aan toernooien deelneem weet ik nog niet. Ik ga niks plannen, maar ik ben helaas al mijn hele leven kano verslaafd en uit ervaring zal ik dan ook niet al te lang kunnen stoppen.

michielv
17-03-2003, 01:11 PM
Oh jee, een "burn out"... Bekend gevoel joh, zeker wanneer je een flinke tijd aan een kar hebt lopen trekken en je hebt het gevoel dat je meer tegen dan meegewerkt wordt.. :bang:

Hopelijk stop je niet met die geweldige sport :headbang:
en zien we je binnenkort toch weer op het water :wavey:

Erik, mocht je evt zin hebben om eens mee te ballen zomaar
voor de gein: Natsec B heeft altijd personeelsgebrek :-)

Mocht er in Venlo nou nix gebeuren: iemand anders zin om een toernooitje te houden?

Martijn
18-03-2003, 12:54 PM
Bij Keistad zijn er genoeg mogelijkheden om snel een een-velds toernooitje uit de mouw te toveren....
Maar dat gaat niet lukken als alle poloers naar een ander toernooi zijn (Charleroi bv.)
Ik heb zelf ook al een beetje naar de kalender gegluurd, maar ik kon niet echt een vrij weekend ontdekken wanneer we bij Keistad iets kunnen doen...

Misschien wat later in het jaar.....

Gr.
Martijn

Unregistered
28-03-2003, 02:17 PM
Hoi,

misschien is het voor velen niet haalbaar wat betreft reisfstand maar zijn die propaganda toernooien in België niet wat voor jeugdteams in Nederland (en vooral de clubs in het Zuiden). Zwetplassers voer mee op zoŽn toernooi in Mol afgelopen weekend 23 maart en dat was perfect geschikt voor beginnende jeugdteams, 1 dag en alles ging daar heel relaxed. Ik weet dat er ook een toernooi is op 6 september en volgens mij zijn er nog meer? Misschien is dat ter aanvulling van het Nederlandse programma wel aardig.

Dennis

michielv
31-03-2003, 07:01 AM
Hoi Dennis,

Klinkt interessant, heb je misschien meer informatie of een contact persoon oid?

Groetjes,

Michiel