PDA

View Full Version : Vermist: Helm van Mark Meins (groningen toernooi)

Rick
02-02-2003, 09:11 PM
Witte helm met nummer 3, verloren op 1 & 2 feb in Groningen. Tijdens de NK 4x4.

Mocht iemand hem hebben gevonden, graag contact opnemen. Nummer was : 3

Grt. en alvast bedankt!

paul_s
03-02-2003, 08:24 PM
Hoi Rick,

Er zijn 2 witte helmen gevonden. Ze liggen nou ik ons clubgebouw (GKV). Ik weet niet of het jouw nummer is. We kunnen ze wel een keer naar een toernooi meenemen. (als we het niet vergeten..)

groeten,
paul

BigD
03-02-2003, 11:16 PM
STOP STOP STOP STOP!!!

Mark heeft zijn helm inmiddels gevonden, zat gewoon in z´n tas, maar dat was hij met alle nachtelijke perikelen even vergeten. Maar bedankt voor de reactie Paul.

Rick
04-02-2003, 01:32 PM
http://www.zwetplassers.nl/fotos/fotos/2003102_NL%204x4%20Groningen/IMGE-081.jpg

:D :D :D :cheers:

japse
04-02-2003, 01:35 PM
leuke foto rick :thumbup:

Martijn
04-02-2003, 07:49 PM
Mooi dat ie zn helm toch nog heeft.. maaruh.. wij zijn ook nog wat kwijt.. en het is ook nog niet uit een tas komen rollen..

Paul Costerus is een zwart Lycra shirt kwijt van Tribord.
En ik precies zo'n zelfde..
Die van mij hing netjes naast mijn spatzeiltje te drogen, maar had blijkbaar ineens pootjes gekregen..

Nu kan ik snappen dat iemand graag een extra shirtje heeft (al zou ikzelf eerder een nieuwe in de winkel gaan halen) maar daarnaast waren ook mijn kanoschoentjes verdwenen ??? Welke idioot neemt in godsnaam andermans bacterie-kweekvijvertjes mee ????

Maar goed, mocht iemand per ongeluk iets dergelijks tegenkomen... dan hou ik me aanbevolen..

Gr.

Martijn

Rick
05-02-2003, 10:53 AM
hoe triest is het om iemand anders zijn spullen mee te nemen. Grr ken dr zo pissig om worden. Kost klauwen vol met geld :(

Hoop voor je dat iemand ze "perongeluk" heeft mee genomen.

Kaninchen
05-02-2003, 08:09 PM
ik ben ook wat kwijt geraakt op groningen wat er vrijdag avond gebuurt is want dat kaboutertje dat door mijn hoofd rende wou me niks zeggen :bang:

BigD
06-02-2003, 12:25 AM
Originally posted by Kaninchen
ik ben ook wat kwijt geraakt op groningen wat er vrijdag avond gebuurt is want dat kaboutertje dat door mijn hoofd rende wou me niks zeggen :bang:

Zals ik je dat ff uitgebreid vertellen in dit prive forum?
-ik heb je een kilometer door groningen city heengesleept omdat je te dronken was om te lopen
-ik heb je zo netjes in bed ingestopt dat je moeder het niet beter zou kunnen (lang leve Ria)
-ik heb je uitvoerig en duidelijk verteld dat eventueel legen van de maag via de achterkant en op het herentoilet van ons ´voortreffelijke´ hotel friesland geleegd diende te worden.
-En TOCH HAD JE DE VORIGE DAG DE WASBAK VOLGEKLEID.

En dan hebben we het hier wel over de beste man van ZP1 gedurende het hele weekend!
Mijn god wat zouden we goed zijn als we al die rare grappen niet hadden uitgehaald!?

Kaninchen
06-02-2003, 08:55 AM
heheheh sorry coach :bfire: