PDA

View Full Version : Hjælp til polomål.

JeppeJames
17-05-2007, 04:14 PM
Hej alle.

Først og fremmest tak til Haderslev og Flensborg for et fint stævne sidste weekend. Jeg spillede med for GIV (gymnastik og idrætshøjskolen Viborg) men spiller til daglig i Viborg Kajakklub. Vi fik røvfuld, men havde en god dag. Dernæst vil jeg høre om nogen kan hjælpe med design til nogle polomål, evt. både flydende samt nogen der kan fastgøres på en badebro, da vi i Viborg poloklub er ved at etablere en bane i Nørresø i Viborg.
Håber at høre fra jer.

Mvh Jeppe James Olsen / Viborg kajakklub.

AsgerS
21-05-2007, 09:57 AM
Hold jer fra at bygge flydende mål selv. De tyske købemål er bedre. Dansprint har dem, men I jyder kan evt købe dem direkte i Tyskland?

Mht. stationære mål er det svære at skabe plads nok til målmandens kajak. Nord (Farum) har bygget de bedste til montering på flydebro.

God arbejdslyst, Asger.

Björn D.
21-05-2007, 11:49 AM
Hej Jeppe

Vi har i Flensborg selv bygget mål, både nogen der flyder og nogen der står på broen.
Problemet med vores flyde mål er at de vejer 3 gange så meget som dem vi havde lånt til stævnet i Haderslev, og dermed kun er egnet til en stationær bane (du har brug for 4 mand og en 1/2 time for at sætte et mål ud).
Vores mål på broen er en meget billig og nem konstruktion som bliver sat fast på vores flyde pontong.
Jeg har set det sted hvor i skal have banen, og problemet med en sådan konstruktion på broen er at bolden meget hurtigt ryger ud af banen og i så hvergang skulle ud af kajaken for at hente den.

Men hvis i gerne vil kan jeg sende jer nogle billeder både af vores flyde mål og vores mål på pontongen (Eller i får dem når i kommer til VT-Finale om to uger, de fylder rimlig meget)

De mål asker snakker om er indtilnu nogen af de bedste jeg har set. De koster lidt mere, end dem mand selv kan bygge, men så har man noget fornuftigt.

Hilsen Bjørn

JeppeJames
31-05-2007, 08:33 AM
Hej Bjørn.

Jeg kommer desværre ikke selv med til DT i weekenden, da GIV selv kan stille hold. Men du må meget gerne tage billeder med og give dem til Johnnie.

Mvh Jeppe

Hej Jeppe

Vi har i Flensborg selv bygget mål, både nogen der flyder og nogen der står på broen.
Problemet med vores flyde mål er at de vejer 3 gange så meget som dem vi havde lånt til stævnet i Haderslev, og dermed kun er egnet til en stationær bane (du har brug for 4 mand og en 1/2 time for at sætte et mål ud).
Vores mål på broen er en meget billig og nem konstruktion som bliver sat fast på vores flyde pontong.
Jeg har set det sted hvor i skal have banen, og problemet med en sådan konstruktion på broen er at bolden meget hurtigt ryger ud af banen og i så hvergang skulle ud af kajaken for at hente den.

Men hvis i gerne vil kan jeg sende jer nogle billeder både af vores flyde mål og vores mål på pontongen (Eller i får dem når i kommer til VT-Finale om to uger, de fylder rimlig meget)

De mål asker snakker om er indtilnu nogen af de bedste jeg har set. De koster lidt mere, end dem mand selv kan bygge, men så har man noget fornuftigt.

Hilsen Bjørn