PDA

View Full Version : træner

Pixi Inzaghi
14-01-2003, 07:25 AM
Hey Jerks

Er der nogen der ved hvordan det ser ud med landstrænersituationen for sæsonen 2003?

jacob11
16-01-2003, 10:38 PM
:bang:
Vi må jo høre forbundet om der er planlagt et eller andet, der er jo ikke lang tid til EM og næste VM er jo også lige om hjørnet!!!
HVEM skal spille, HVEM skal være coach, vi må lige få fingeren UD!

JACOB

AsgerS
29-01-2003, 11:09 AM
Sidste nyt på trænerfronter er at beslutningen ligger i eliteudvalget (hos Jan D.), at Clyde ikke er helt afvisende, og at det ikke ser ud som om der er et budget til pigerne op til EM. Mht. økonomien for knejterne har jeg ikke hørt nogen rygter.

Anne-Mette
30-01-2003, 07:08 AM
Jeg har forespurgt både Jan D. og Kirsten K. med hensyn til landsholdsplaner for 2003. Både for damer og herrer. Emnet kommer op på bestyrelsesmøde midt i februar, hvorefter vi kan få klar besked om, hvordan polobudgettet skal fordeles. Jeg tror som Asger heller ikke, at man skal regne med, at damerne for del i økonomien, så der bliver næppe noget EM for os.
vh Anne-Mette

Pixi Inzaghi
30-01-2003, 01:46 PM
Det er jeg ked af at høre..
Ved jeg taler på samtlige deltagende herres vegne ved VM, når jeg siger at det var en ære og stor fornøjelse at være afsted sammen med jer..
Hvis det skulle lykkes mig at kæmpe mig på EM holdet vil jeg komme til atsavne jeres backup på tribunen..

Pixi

Anne-Mette
24-02-2003, 05:17 PM
Det varmer med lidt support. Jeg har fået mange tilkendegivelser fra folk der er uforstående overfor at damerne ikke får del i polobudgettet.
Vi vil gerne blive bedre, og der skal et eller andet til at motivere os. Dameturneringen i DK er jo ikke så omfattende og udfordrende endnu. Vi ved jo godt, at der heller ikke er VM for os i Japan. Og 2 år uden "gulerod" er lidt trist. Jeg behøver vist ikke at komme med de gode argumenter - I kender dem selv.
Hvis der er nogle der vil give os lidt opbakning, så gør I det bedst ved at få en snak (mail eller whatever) med dem, der tager beslutningerne i DKF. Er vi flere der blander os i en dialog giver det måske bonus engang.
Beslutninger om pololandshold ligger i eliteudvalget, hvor Jan Darfelt er formand. Hver kreds har også en repræsentant i eliteudvalget. Det er dem I skal have fat i.
vh Anne-Mette