Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Et ung tysk lag
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Et ung tysk lag

Et ung tysk lag 18 Sep 2007 08:48 #1

Hei pa dere!

Vi er et ung lag i tyskland og söker lag i norge vi kan komme i kontakt med.

Jeg selv har bodd i fredrikstad og vil de unge spillerne vise noe av landet jeg elsker so mye.

Kanskje vi kan forbinde det med canoe polo . Det vil vaere noe fint a se frem til.

Hvis det finnes lag i östfold med ungdomsavdelinger som kunne tenke seg et partnerskap med laget vart, vennlig ta opp kontakt med meg!

Mange hilser

Lars Jan Helbig
Lars-Jan_Helbig@gmx.de

RE:Et ung tysk lag 21 Oct 2007 13:59 #2

• Jacob
  • Gold Boarder
hejsa
hvis jeg var dig ville jeg prøve at skrive en Pm til henrik holst her fra forumet, det er ikke så ofte de norske spillere tjekker forumet her, men Pm'er kommer direkte i deres mail indbakke...

håber ikke det er for sent, har selv boet i norge og det er en super ide med det ungdoms lag..

hilsen Jacob
Stege Ro Klub #9

RE:Et ung tysk lag 12 Nov 2007 08:59 #3

Hei

Det er desverre ingen lag i Østfold. Halden Padleklubb er på vei til å etablere noe, men desverre ikke noe i Fredrikstad. Beklager dette, men vi er interessert i å holde kontakten med tanke på fremtidige turneringer o.l.

Mvh Henrik
Why score less when you can score the most...

RE:Et ung tysk lag 14 Nov 2007 22:52 #4

Hei Henrik,

takk for a svare pa min post. Det gjör jo ingenting at det ikke finnes polo i Fredrikstad, men i Halden ville det vaere like fint.
Jeg vil bare at lagene vare for sett so mye som mulig av poloverden.

Hvis du kunne ta opp kontakt p.g.a. turneringer e.l. ville det vaere fint.

Vi er ikke de beste, men de motiverteste.

Et herrelag har vi ogsa, men vi har begynnet med polo ethalvt ar siden, so du kan tenke at vi trenger noe mere tid til a snu 180°.

o.k.! jeg takker engang til a haper a höre noe av deg

(Unnskyld min skrevet norsk, men jeg bare har en tysk tastatur)

Lars Jan

RE:Et ung tysk lag 27 Nov 2007 16:04 #5

Hei Lars

Jeg skal holde deg orientert fremover. Vi hadde turnering på søndag og da var en representant fra Halden der. De forsøker å få igang mer action i klubben sin, så vi får se.

Henrik
Why score less when you can score the most...

RE:Et ung tysk lag 27 Nov 2007 23:35 #6

Hei Henrik!

Det er so vanskelig a skrive uten norske bokstaver.

Takk for orienteringen. Jeg har tatt opp kontakt med Halden Padleklubb, men ingen har svaret til na. Kanskje det blir noe i framtiden.

Vi trener no i bassenget og far ungdomen var til a föle vannet noe mer slik at vi kan angripe nar elven vi trener pa har nadd i det minste 8 grader.

Takk for na og ha det bra! Gi Norge en klem av meg!

Lars
  • Page:
  • 1
Time to create page: 1.04 seconds