Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Schweizermeisterschaft
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Schweizermeisterschaft

Schweizermeisterschaft 05 Aug 2008 10:13 #1

• jan
  • Expert Boarder
Hallo zäme

also wie ihr ja wüssed findet d'sm in rothrist während em Murg cup 08 statt. nun ich bin so chli de verbindigsmann zwüsched OK und FAKO nun will ja wahrschinlich au no anderi teams als CH-Teams werded teilnäh, wird das mit em spielplan nöd so eifach.

Was für Gruppe sölls gäh?

ich schlage vor:
Herren: alle ersten Teams eines Vereins(CCF,KPZ,TWF und KCRJ) sollten in einer Gruppe spielen; wie in Frauenfeld 2007, Rest zusammen mit evtl. ausländischen teams! danach 4. erste gruppe gegen 1. zweiter gruppe; Halbfinal, Final; fertig; In der zweiten Gruppe plätze auspielen fertig!

Junioren: so dass möglichst wenig spiele!

Spielsystem?

ich finde: es sollte nicht zu schwierig sein; 1 becken und evtl. viele teams d.h. viele spiele darum nicht noch mehr machen!

also bitte meinung posten. ich will das nöd ellei entscheide und au nöd de murgis zum entscheide gäh!!!

händ ihr eu scho agmeldet?

Gruss jan

RE:Schweizermeisterschaft 05 Aug 2008 21:54 #2

• Raffi
  • Junior Boarder
Spielsystem find i guet. Nume wenns e SM isch frag i mich wieso mer usländischi Teams teilnäh lönd. Meine wenn sich es Dütsches Team ameldet wo ned so schlecht spielt. Denn heisst evt. 3. Platz Radolfszell oder Lampertheim... Und i finde da tönt denn recht peinlich.

Aber s System mit zwei Gruppe wo sich dä 4. gege 1. Spiel vo dä 2. Gruppe isch super. Mer mached da in Pfyn i drü wuche au so.

RE:Schweizermeisterschaft 06 Aug 2008 01:15 #3

• bene
  • Senior Boarder
danke jan..
find mer chan die SM wie äs anders tunier durführe.und das ganze als "OPEN" erchläre wie das au i andere sportarte gmacht wird...ok vielllicht hät dänn eis team pech und flügt wegere usländische mannschaft use. denk aber dass chammer in chauf näh isch hald pech.
zu dim vorschlag mit dä 2 gruppe:weiss nöd isch zh2 schlächter wie fribourg. sind dänn scho vo afangah benachteiligt.
chammers spielsystem nöd vo dä ameldige vo dä usländische mannschafte abhängig mache

@raffi:wänn d'usländer eimal usladsch chömmeds sehr wahrschinlihc nümme.

RE:Schweizermeisterschaft 06 Aug 2008 06:50 #4

• jan
  • Expert Boarder
ja hallo zäme

@raffi: das ganze isch so en art notlösig, dass mers in Rothrist mached, will damals keine hät welle 2mal hinteränand nach fribourg fahre und darum händ mer sie gfröget. sie händ das guet gfunde under de bedingig, dass sie ihre kollege teams dörfed ilade! darum glaub ich au nöd, dass die usländische teams extrem stark sind!

@bene: ja das mit kpz2 isch mer au klar. mini überlegig isch so nen art zwei liga system! i de dütsche, franzose und italo liga giits au nöd zwei teams vom gliche club i de erste liga!! darum denk ich wärs so am eifachste. wenn kcrj2 komplett chunt, denn sinds im verglich zu fribourg au öppe glich stark und denn hämmer plötzlich 6 teams wo wänd obe spiele und denn giits wieder viel spiel. finds so am eifachste und am unkompliziertischte. irgendeine muess halt draglaube. aber d'chance isch ja relativ gross zum obe mitspiele wenns une sieged und denn gege de 4. gwünned.

@bene(kanadatechnisch): wie isch's no gsi bi de ahornblätterfigger?

gruss

RE:Schweizermeisterschaft 10 Aug 2008 21:29 #5

• Raffi
  • Junior Boarder
@ Jan: Ok denn isch jo easy. Demfall chönd mer das als normals Murgental turnier aluägä und dä Sieger isch Schwitzermeister find ich easy.

@ Bene: jo da hesch recht das mer so evt. d teams vergrault. i hans ebe eifach chli komisch gfunde wenn mer e SM macht und denn sich es team benachteiliget fühlt aber im am schluss muäsch eh alles gwünne wennd obe stah wotsch denn chunt au ned druf a.

RE:Schweizermeisterschaft 20 Aug 2008 07:17 #6

• ADG
Ich finde das System von Jan auch ok. Ich denke, ZH2 ist maximal stärker als Fribourg (Mit Alain und Stephan auch fraglich) und ich denke, sie haben so sicher einmal die Chance gegeneinander zu spielen. Man muss sich jedoch Gadanken machen, wie man das in Zukunft handhaben will. Soll die SM vom letzten Jahr entscheiden oder soll aufgrund der Resultate vom letzten Jahr entschieden werden wer von Anfang an unter den ersten 4 spielen kann.
mfg A
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 1.12 seconds