Welcome, Guest
Username Password: Remember me

TOPIC: Flo

RE:Flo 13 Mar 2003 13:01 #7

Dis donc quelle popularité!! :worship:
tu es très demandé;
As-tu le même humour en allemand qu'en français? ça les fait craquer!

RE:Flo 14 Mar 2003 10:22 #8

• Anne
  • Senior Boarder
Flo is very famous here in Germany. He became german champion last year and I think he´s the only player from france playing in Germany. And he is the top scorer of the worlds (I red in the forum)!!
And I think he is the one, my mother is looking forward to see him in april (Niedersachsen-Pokal/ Göttingen) most...
(Flo, you´re invitated by her to visit us again, but please leave your cheese home, it smells so much in our refrigator!!!! (My words))
Anne

RE:Flo 14 Mar 2003 13:44 #9

• Unregistered
Famous??

maybe flo was good on the worlds,but in germany we call him

"Wurst" he scored I think only one time the hold year and nobody in germany think he is Famous!!!!!

we hope that he played one more year in germany because its
easyer to beat Liblar with him!!!

Famous hi hi

RE:Flo 16 Mar 2003 21:05 #10

• Unregistered
Why haven´t your identity?

RE:Flo 18 Mar 2003 09:43 #11

• Anne
  • Senior Boarder
Entschuldige, aber was bist du denn für ein Assi??? Nicht mal den Namen nennen kannst du und ich halte es für eine absolute Frechheit, hier so etwas zu verbreiten und jemanden auf diese Art und Weise persönlich anzugreifen. Du kannst ja meinetwegen schreiben, dass du anderer Meinung bist, aber dann bitte sachlich und unter Angabe deines Namens!!!!!
Außerdem: Flo hat mehr als nur ein Tor in der Liga geworfen, das ist schlichtweg falsch!!!!!
Und du scheinst ihn ja zu kennen, also so unbekannt kann er wohl doch nicht sein!!!
Und ihr habt die Liblarer ja anscheinend auch mit Flo nicht geschlagen, sonst wären sie jetzt ja nicht Deutscher Meister!

Ich halte dich für einen absoluten Idioten und Feigling und kann das ja auch schreiben, da du ja eh anonym bist. :guns: :guns:
Also, wenn du noch ein klein wenig Anstand besitzt, dann entschuldigst du dich am besten und sorgst dafür, dass dein Kommentar entfernt wird!!

Anne

RE:Flo 18 Mar 2003 10:38 #12

ich habe nicht all verstanden Anne und unregistred;
aber denke ich, dass Anne sehr böse ist, und du, unregistred, du bist sehr sehr sehr eifersüchtig
Wir haben kein moderator, was machst du denn flo?
Du bist unsere leader wir warten dir um diese infamie zu verbieten

Tu te fais un peu chambré flo, et tu ne réponds pas tu me déçois où est passée ton ironie?
Time to create page: 1.11 seconds