Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Nogen der har en Lettmann Fighter II
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Nogen der har en Lettmann Fighter II

Nogen der har en Lettmann Fighter II 02 Jan 2012 09:21 #1

• EbbeS
  • Fresh Boarder
Er der nogen i DK der har en Lettmann Fighter II - den til store drenge :-) Jeg vil gerne prøve en, så jeg kan se, om det er kajakken jeg leder efter

Jeg vejer på den tunge side af 100 kg, er udvalget lidt begrænset. Problemet er tykkelsen på mine lår - de kan fx ikke klemmes ned i en Phoenix XXL uden store gener.

Jeg har pt en Vampire 2001 som passer mig OK, men den er ved at være træt.

Re: Nogen der har en Lettmann Fighter II 02 Jan 2012 21:13 #2

• Lang
  • Platinum Boarder
Hej Ebbe,

Tomas TT fra Københavns Kajakpolo Klub har en Lettmann Figther II, som du sikkert kan prøve. Tomas (tidl. Basketball spiller) har i øvrigt bestilt sin båd uden lårstøtter for at han kan få sine lår ned i den - det kan du sikkert gøre med andre både også. Jeg ved dog ikke om nogle er bedre egnede end andre.

Du skal i øvrigt være opmærksom på, at de fleste både med integrerede bumpers vil føles ret små idet de ligger lavt i vandet (nogle gange under) indtil de kommer op i fart. Jeg er ikke sikker på at integrerede bumpers er en fordel for spillere på alle niveauer så hvis jeg var dig ville jeg ikke se mig blind på de modeller. Lettmann laver også en endnu større båd, Equipe, som ikke har integrerede bumpers.

Held og lykke med at finde en båd der passer dig.

Freds

Re: Nogen der har en Lettmann Fighter II 04 Jan 2012 10:39 #3

• EbbeS
  • Fresh Boarder
Hej

Tak for svar. Jeg vil helst beholde lårstøtterne, men de skal muligvis bare være flade i stedet for at bøje nedad.

Er der nogen (evt Thomas selv) der kan hjælpe med kontakt? Mit tlf er 30177794

Vh Ebbe

Re: Nogen der har en Lettmann Fighter II 19 Jan 2012 10:39 #4

• Lang
  • Platinum Boarder
Hej igen Ebbe,

Tomas hedder tkrag her på forummet. Ved ikke lige hvordan man linker til personer herinde.

Frederik

Re: Nogen der har en Lettmann Fighter II 30 Jan 2012 15:15 #5

• EbbeS
  • Fresh Boarder
Hej Frederik

Tak for hjælpen - jeg prøver at finde ham.

Lettmann har været superhjælpsomme og vil gerne sende en båd til Hamborg, så jeg kan prøve den der, hvis det bliver nødvendigt.

Vh Ebbe
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.70 seconds