Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Pagaj www.kanukiste.de ??
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Pagaj www.kanukiste.de ??

Pagaj www.kanukiste.de ?? 12 Oct 2011 11:21 #1

• Stefan
  • Fresh Boarder
Hej.

Er ved at lede efter en pagaj. Har efterhånden spillet i 10 år og har endelig besluttet mig for at købe en selv.
Jeg har kigget en del rundt og har fundet en forhandler i Kiel: www.kanukiste.de.
Det er dog svært at finde information på deres hjemmeside, så vil høre ad om der er nogen der har noget erfaring med dem? Har de en fysisk butik i Kiel? Har prøvet at maile til dem men har desværre ikke fået noget svar.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Re: Pagaj www.kanukiste.de ?? 14 Oct 2011 09:19 #2

Køb Double Dutch pagajer af Asger.
Bracsa af Skovshoved.
G-Power.
Eller Lettmann i Tyskland. Streamlyte/DaveBrown af englænderne

Drop kanukiste... !

Re: Pagaj www.kanukiste.de ?? 14 Oct 2011 11:01 #3

• Jokke94
  • Fresh Boarder
Jeg tror de har lagt ned den butikken (stengt den)! Hvis det er den jeg tror det er.
if my team got the ball, the other team do not have it!!!!

Re: Pagaj www.kanukiste.de ?? 17 Oct 2011 11:03 #4

• jonas88
  • Gold Boarder
Kanukiste er tidligere blevet ejet af Ortrud og Björn Kippel, men har skiftet ejer til en der hedder Kjell, som gar den ved siden af sit normale arbejde/uddannelse.
Hvor længe er det siden du har skrevet til ham, for han har sidste uge fx været i København for at bygge messen ved IBM.

Men gør brug af danske forhandlere, da det ved pagajer efterhånden ikke kan betale sig at købe i udlandet.
Brasca -> kano og kajakbutikken i Skovshoved
G-Power -> Dansprint
Double Dutch -> Asger

Re: Pagaj www.kanukiste.de ?? 17 Oct 2011 11:40 #5

• Stefan
  • Fresh Boarder
Tak for svarene.
Skrev til ham for ca en uges tid siden.
Har skrevet med Asger og han har lovet at smide en af til test når han kommer til det vestjyske, så mon ikke jeg finder ud af noget der.
Men nu hvor vi er i gang vil jeg lige høre hvad jeres erfaring er med DD vs. Brasca? Førhen virkede det som om at det var DD der var meget brugt, men syntes efterhånden at der er mange der spiller med Brasca...?

Re: Pagaj www.kanukiste.de ?? 19 Oct 2011 16:24 #6

Hej Stefan.

Ellers ta' kontakt med os i Viborg og Århus. Vi har flere pagajer liggende i klubben, og bestiller ofte større leveringer, og så er der ikke mindst lidt kortere i kilometerne..

//Peter
  • Page:
  • 1
Time to create page: 1.08 seconds