Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Båd & pagaj til salg
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Båd & pagaj til salg

Båd & pagaj til salg 13 Jan 2009 19:26 #1

• jacob11
  • Senior Boarder
Desværre må jeg nok sande at jeg ikke kommer til at spille polo igen, lige foreløbigt. Derfor har I nu muligheden for at købe min båd & måske min pagaj.

Båden er en Wampire 2006, fra 2006
Materialerne er Carbon/Kevlar, og båden er i super stand da den stort set ikke er brugt.
Pris fra ny omkring 12.000
Sælges for 7.000

Pagajen er en Dubble Dutch, som er 201,5 cm lang og er vel skivet ca 50 grader (højre) Pris mindst 1.000 kr.

I kan kontakte mig her, eller på tlf: 21641933
Jacob Juell
Neptun /Hellerup kajakklub/ K-polo
Email: jacobjuell@gmail.com
Phone: + 45 21641933
The topic has been locked.

RE:Båd & pagaj til salg 15 Jan 2009 13:46 #2

• AsgerS
  • Platinum Boarder
Kære Alle.

I må gerne købe båden. Den er i rigtig fin stand da tossen aldrig har kunnet få sin monsterkrop ned i den. Derfor er det også fint at få den videre til en der kan være i den.

Mht. pagajen skal han selvfølgelig beholde den. Jacob var en fremragende spiller og er i dag langt mindre besværlig og endnu stærkere. Derfor venter jeg selvfølgelig på at han skal spille med på oldboysholdet når vi laver sådan et næste år. Om pagajen vil jeg derfor sige... føj en dårlig stand den er i. og med en syg skivning. Den skal I ikke købe hehe.

Kærlig hilsen, Asger.

RE:Båd & pagaj til salg 16 Jan 2009 20:53 #3

Hej Asger.

Jeg må dybt beklage så - pagaj og båd er "desværre" på vej til Viborg...

Så må vi se om min "monsterkrop" kan passe den bedre. Du kunne jo passe min GIV T-shirt til DT 5, så mon ikke jeg kan passe vampire'en.

Men held og lykke med oldboysprojektet

/Peter
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.70 seconds