Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Resultat ECA3 i Bologna
(1 viewing) (1) Guest

TOPIC: Resultat ECA3 i Bologna

RE:Resultat ECA3 i Bologna 28 Aug 2010 15:57 #7

• eva
  • Gold Boarder
Och 3-3 mot Italien efter 2-2 i halvlek (Italien har två jämna lag). Bästa matchen av laget hittills nu var det inget fel på inställning.

Själv hade jag och min italienska kollega Andrea lite problem att fokusera på vårt möte då vi slogs i fönstret aom att se så mycket av matchen som möjligt. Till slut bröt greg mötet för en liten paus

Hoppas nu bara killarna kan ladda om till USA matchen. De fick en påse med nötter och snickers av mig som uppmuntran!

/Eva

RE:Resultat ECA3 i Bologna 28 Aug 2010 18:39 #8

• eva
  • Gold Boarder
Sverige USA 10-3 (kan vara 4) men bra målskillnad är det.
Nu hamnar Sverige på första eller andra plats (målskillnad med Italien) och därmed i semifinal för första gången någonsin i en europacup!!
Yippeeee!

Och de forsätter att spela runt på alla spelarna så ingen är jättesliten, bra!

/Eva

RE:Resultat ECA3 i Bologna 28 Aug 2010 19:54 #9

• knytta
  • Expert Boarder
Vilka är de andra två lagen som är i semi?
Sverige, Italien, ?, ?...
/Åsa

RE:Resultat ECA3 i Bologna 28 Aug 2010 21:46 #10

• LindaA
  • Senior Boarder
FIck höra att Italien B och Schweiz också gått till semi (+ Sverige och Italien A).

ska bli toppen att åka ner och kolla... blir Milano på torsdag.

Såg att Zlatan också kommer till Milano, han har nog hört ryktena om svensk polo

//Linda

RE:Resultat ECA3 i Bologna 29 Aug 2010 07:36 #11

• eva
  • Gold Boarder
Matcherna som påverkar vilka Sverige möte spelas nu på morgonen. 9.15 spelar Italien B mot Polen och eftersom det är mållskillnad mellan lagen så är det 4 mål bättre som gäller för Italien.
Den andra toppmatchen Schweiz - Italien spelas också direkt nu på morgonen.
Semifinalerna spelas först efter 13.
Jag återkommer
/Eva

RE:Resultat ECA3 i Bologna 29 Aug 2010 08:49 #12

• eva
  • Gold Boarder
Sverige 1'a i gruppen efter att Italien B spelat 2-2 mot Polen. Hade Polen vunnit hade de gått til semifinal. Riktigt spännande.
Även matchen i andra gruppen mellan Schweiz och italien A var spännande och slutade också oavgjort! Italien kom 1'a på målskillnad och därmed möter Sverige Schweiz i semi!
Jag tror på en kanon semifinal. I andra semin mellan Italien A och B så går det nog funderingar i de lagen.... Detta eftersom bara Italien A får poäng i Europacupen samtidigt spelar spelarna om en VM plats så det är två jämna lag och som jag förstår det inte helt fastslaget vilka som spelar....
Och som sagt dessa matcher spelas efter 13 idag...
Jag återkommer!
/Eva
Time to create page: 1.14 seconds