Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Clubs in Göteborg
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Clubs in Göteborg

Clubs in Göteborg 30 Dec 2006 23:26 #1

• TroelsGHansen
I am searching for a kayakpolo club in Göteborg and have looked at kanot.com, but none of the clubs listed here are from Göteborg. Does anyone know of a kayakpolo club in Göteborg?

Cheers,
Troels

RE:Clubs in Göteborg 03 Jan 2007 08:20 #2

• SanneJ
  • Expert Boarder
TroelsGHansen wrote:
I am searching for a kayakpolo club in Göteborg and have looked at kanot.com, but none of the clubs listed here are from Göteborg. Does anyone know of a kayakpolo club in Göteborg?

Cheers,
Troels

Hej Troels.

Kan du ikke bare komme til Malmö i stedet? Så kan vi starte noget her:thumbup: (Nej, der findes ikke noget för Linköping sådan cirka -Ni får gärna rätta mig om jag har fel...)

God fortsättning

~Sanne
~4 wheels move your body, 2 wheels move your soul~

RE:Clubs in Göteborg 04 Jan 2007 15:39 #3

• TroelsGHansen
SanneJ wrote:
Hej Troels.

Kan du ikke bare komme til Malmö i stedet? Så kan vi starte noget her:thumbup: (Nej, der findes ikke noget för Linköping sådan cirka -Ni får gärna rätta mig om jag har fel...)

God fortsättning

~Sanne

Hej Sanne,

Ja, det lader ikke til, at der er noget i GOT. Meget ærgeligt. Så må jeg bare ro almindelig kajak i skærgården, eller også komme til Malmö ;-)

/Troels

RE:Clubs in Göteborg 18 Dec 2007 15:32 #4

• Paddlarn
  • Fresh Boarder
Hi Troels

Saw in your note that you were looking for a club with kayakpolo (know it´s almost a year ago but... ). I´m from the canoe club in Kungälv (close to Gothenburg). This year (2007) we´ve started a team in kayakpolo. If you still are interested in finding a club with kayakpolo, you are welcome to contact us at info@kungalvskk.org

Good luck!
Maria
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.98 seconds