Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Te koop: Kayaksplus Vampire 2001
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Te koop: Kayaksplus Vampire 2001

Te koop: Kayaksplus Vampire 2001 27 Sep 2014 11:20 #1

• michielv
  • Platinum Boarder
Originele (uit Australie dus!) Kayaksplus Vampire 2001 polokayak. In de vrijwel onverwoestbare kevlar/epoxy constructie, niet kapot te krijgen. Snelle, wendbare boot die geen moeite heeft met golven en niet makkelijk weggezet wordt.

Voorzien van verstelbare voetensteunen en bumpers (nog goed). Gewicht 10 kilo. Geel bovendek (Natsec), naturel kevlar kleur onderkant. Momenteel zit er rood plakplastic op het dek, dat haal ik er zo voor je af maar als je toevallig een rode boot nodig hebt is het alleen maar handig.

De enige reden dat ik deze boot wegdoe is dat ik na een aantal jaren niet meer poloen er toch niet meer lekker in pas (ben gewoon te dik geworden) en overgestapt ben op een grotere boot (Dynamic). Voor de rest is deze boot nog puntgaaf. Geen gaten, scheuren, kraken of reparaties en natuurlijk is de bodem nog stijf. Vraagprijs 600 euro. Bieden mag maar geen onzin, nieuw zijn deze boten ruim het dubbele en deze gaat nog jaren mee (ook in de hoofdklasse).

Foto volgt morgen. Plaatje van Kayaksplus:

PS: woon je in de buurt van Rotterdam en heb je zin om met ons (Natsec) mee te varen, wees welkom! We zijn momenteel met 6 personen dus het kan net maar elke speler meer is altijd meegenomen.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.48 seconds